جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
برای تمدید آتش بس؛

«حماس» و «اسرائیل» به توافق نرسیدند

جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 374115
منابع خبری از عدم دستیابی مذاکره کنندگان فلسطینی و هیئت رژیم صهیونیستی در قاهره به توافقی درباره تمدید آتش در غزه خبر دادند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تلویزیون المیادین صبح امروز (جمعه) در خبری فوری از به توافق نرسیدن مذاکره کنندگان فلسطینی با هیئت رژیم صهیونیستی در قاهره درباره تمدید آتش در غزه خبر داد و افزود:‌ ممکن است آتش بس جاری بدون توافق، برای مدتی ادامه پیدا کند.

بر اساس این گزارش، هیئت مذاکره کننده فلسطینی با موضوع تمدید آتش بس مخالفت کرده زیرا رژیم صهیونیستی حاضر به اعطای هیچ امتیازی نمی‌باشد.

در حالی که رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شلیک راکت از نوار غزه به سوی شهرک صهیونیست نشین اشکول شده بودند، تلویزیون الجدید اعلام کرد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شلیک راکت به سوی فلسطین اشغالی قبل از اتمام مهلت آتش بس را تکذیب کرد.

«ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شب گذشته از آمادگی گردان‌های مقاومت اسلامی برای از سرگیری عملیات رویارویی با دشمن صهیونیستی در نواز غزه خبر داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *