جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

راه‌اندازی پلیس جدیددر ورزشگاههای فوتبال

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 373879
فرمانده یگان ویژه گفت: پلیس امداد، درمان و راهنما همزمان با فصل چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاههای پایتخت مستقر شده و اقدام به خدمت رسانی می کنند.
به گزارش جهان،‌ سردار حسن کرمی در گفتگو با مهر با اشاره به آغاز فصل چهاردهم لیگ برتر و تامین امنیت ورزشگاهها از سوی یگان ویژه اظهار داشت: در سال جدید لباس ماموران حافظ نظم ورزشگاهها تغییر کرده و آنها با لباسی شبیه لباس ورزشکاران و کلاه در میان تماشاگران حاضرند و اقدام به تامین امنیت ورزشگاه می کنند.

به گفته وی، تیم های ورزشی خودشان موظفند براساس قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا امنیتشان را تامین کنند و پلیس در کنار نیروهای داوطلب تیم ها حضور دارد.

فرمانده یگان ویژه با بیان اینکه از پلیس افتخاری در ورزشگاهها استفاده می شود، افزود: این پلیس توان تامین امنیت را در مسابقات ورزشی دارد. ضمن اینکه یگان پلیس زنان یگان ویژه نیز می تواند توان خوبی برای تامین نظم مسابقات ورزشی بانوان باشد.

کرمی از فعالیت پلیس امدادو درمان و پلیس راهنما در ورزشگاهها خبر داد و گفت: به منظور خدمت رسانی بهتر پلیس یگان ویژه تهران با استفاده از نیروهای آموزش دیده تیم های پلیس امداد و درمان و پلیس راهنما را در ورزشگاهها راه اندازی کرد. خوشبختانه در دو بازی تیم های استقلال و پرسپولیس این تیم ها به کار گرفته شده و تماشاگران نیز از فعالیت آنها رضایت داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *