شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱

مهاجم تیم ملی به لیگ عربی پیوست

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 373867
تنها گلزن تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۴ به تیم فوتبال الکویت کویت پیوست تا کوچ ستاره‌های ایرانی به لیگ‌های عربی ادامه داشته باشد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سایت الکاس از انتقال رضا قوچان‌نژاد، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به الکویت کویت، تیمی که فصل گذشته جواد نکونام در آن عضویت داشت، خبر داد.

قوچان‌نژاد با عقد قراردادی یک ساله به تیم الکویت پیوست و در اردوی این تیم در قاهره به جمع هم‌تیمی‌های خود اضافه می‌شود. این بازیکن برای عقد قرارداد با الکویت به قاهره سفر کرده و پس از تست پزشکی با تیم جدیدش قرارداد می‌بندد.

رقم قرارداد او با تیم الکویت برای یک فصل نیم میلیون دلار اعلام شده است. قوچان‌نژاد در حالی به الکویت پیوست که از تیم‌های اماراتی نیز پیشنهاد داشت.

در متن خبر الکاس از رضا قوچان‌نژاد به عنوان یک بازیکن ایرانی که تابعیت هلندی دارد، نام برده و از او به عنوان گلزن ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل یاده شده است.

الکویت در نیم فصل گذشته لیگ کویت، جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان را در اختیار داشت و با حضور او به عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی فوتبال این کشور دست یافت.

سایت خبری الکاس همچنین به سوابق مهاجم ۲۷ ساله تیم ملی فوتبال کشورمان اشاره کرده و اینکه او در زمان حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال کشورمان نخستین بازی خود را برای این تیم انجام داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
قابل توجه دوستانی که از عملکرد ضعیف تیم ملی ذوق زده شده بودند. این نتیجه بازیهای تیم ملی توی جام جهانیه حالا هی سنگ کی روش رو به سینه بزنید