جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

قوچان‌نژاد هم به تیم ملی اضافه شد +عکس

سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب: 689071
تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان با جدیت بیشتری در زمین شماره دو آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.
قوچان‌نژاد هم به تیم ملی اضافه شد +عکس
به گزارش جهان نيوز، سومین روز از دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۸ امروز (سه‌شنبه) در زمین شماره دو آکادمی ملی فوتبال آغاز شد.

در آغاز تمرین مارک ویلموتس به کمک وحید هاشمیان پنج دقیقه روی تخته فنی که کنار زمین قرار داده بود، کارهای تاکتیکی تمرین را برای بازیکنان شرح داد.

بازیکنان که در تمرین امروز با لباس‌های آبی تمرین می‌کردند به دو گروه تقسیم شدند که گروه دوم با کاورهای قرمز رنگ مجزا شدند تا تیم ملی در تمرین امروز سرخابی شود.

تمرین امروز با کار با توپ شروع شد که به مدت ۱۵ دقیقه بازیکنان به پاسکاری پرداختند و دروازه‌بان‌ها نیز به صورت اختصاصی تمرینات خود را دنبال کردند.

پس از ۲۰ دقیقه از شروع تمرین، تمرینات تاکتیکی آغاز شد که بازیکنان در پست‌های تاکتیکی خود حاضر شدند و کادر فنی نوع تمرین را برای آنها شرح داد. کار سخت هاشمیان و ویلموتس در این بخش بود که تمرینات جدیدی را شامل می‌شد که آنها برای انتقال داده‌های تاکتیکی چند بار نوع تمرین را به بازیکنان توضیح دادند. این بخش از تمرین پشت درهای بسته برگزار شد، چرا که رسانه‌ها پس از بیست دقیقه از محل تمرین خارج شدند.


پس از ۳۰ دقیقه از گذشت زمان تمرین رضا قوچان‌نژاد مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در محل تمرین حاضر شد تا با هم تیمی‌های سابقش دیدار کند.
 
منبع: فارس
برچسب ها: فوتبال تیم ملی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *