چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۴
۳

لباس داعش برتن افراطی‌های هند+عکس

سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 373777
انتشار اخباری از پیوستن جوانان هندی به گروه تکفیری داعش در عراق و سوریه نگرانی مقامات هندی را به همراه داشته است.
به گزارش جهان، منابع خبری هند از بازداشت دو شهروند هندی در منطقه رامانتاپورام تامیل‌نادو به نام‌های «عبدالرحمان» و «ریلوان» که اقدام به توزیع تی‌شرت‌های تبلیغاتی داعش در این دو منطقه می‌کردند خبر دادند.

 سی‌ان‌ان نوشت: این دو متهم پس از بازداشت تحویل مقامات قضایی هند شده‌اند.

اخیراً تصویری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر حمایت برخی از مردم هند که تی‌شرت‌های سیاه داعش را برتن کرده‌اند منتشر شده که نگرانی مقامات این کشور را به همراه داشته است.

لباس داعش برتن افراطی‌های هند

تاکنون افراطی‌های زیادی از بسیاری از کشورها به گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه پیوسته‌اند و منابع خبری نیز گزارش دادند که تعدادی از جوانان هندی برای الحاق به تکفیری‌های داعش در سوریه و عراق حضور دارند.

پس از اینکه گروه تروریستی داعش که در نخستین روزهای ماه مبارک رمضان، اعلام کرد که در محدوده عراق و سوریه «خلافت اسلامی» تشکیل داده است افراطی‌های زیادی از کشورهای مختلف برای بیعت با «ابوبکر البغدادی» رهبر این گروه تروریستی عازم عراق و سوریه شده‌اند.
منبع: ابنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
یعنی رسما لباس و تیشرت یک گروه تروریستی در این کشورها آزاده؟
علی
خیلی از مسلمونای دنیا اطلاعات دقیقی از آموزه های اسلامی ندارن و فکر می کنن شعار های داعش که با شعار "لا اله الا الله و محمد رسول الله "است شعار اسلام ناب هستش و این مسلمونا دوست دارن به داعش به همین خاطر بپیوندند لذا این مسولیت خطیر رسانه های ماست که چهره حقیقی تکفیری ها رو نشون بدن و بعلاوه اسلام اصیل رو معرفی کنن
در غیر این صورت باید همه روزه منتظر پیوستن مسلمونای مناطق مختلف دنیا به گروه داعش بود
علي
Iran, Islamic Republic of
يك نگاه به دوروبرتون بكنيدخواهيدديدكه پوشاك وعلائم شيطان پرستي فراوونه.