شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

شمارشهدای فلسطینی به ۱۹۴۶ نفر رسید

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب: 373641
شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۹۴۶ نفر و تعداد مجروحان نیز به بیش از ۹۳۷۰ مجروح رسید.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری "الجزیره"، بیست و هشتمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی سپری می‌شود که شمار شهدای فلسطینی به ۱۹۴۶ شهید رسیده که ۴۰۱ نفر از شهدا را کودکان تشکیل می‌دهند.

همچنین شمار مجروحان این حمله به ۹۳۷۰ نفر رسیده است.

یکی از مهمترین تحولات در بیست و هشتمین روز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات شهادت‌طلبانه یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی بود.

در این عملیات، یک جوان فلسطینی بولدوزری را به‌سمت اتوبوس حامل صهیونیست‌ها در مرکز قدس هدایت کرد و موفق شد این اتوبوس را به‌صورت کامل واژگون کند.

در حالی که خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس اسرائیل از ناکام گذاشتن این حمله در گزارش‌های اولیه خبر داده، این خبرگزاری در خبری دیگر از کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن ۵ صهیونیست دیگر در این حمله گزارش داده است.

گزارش‌ها از شهادت این جوان فلسطینی در این عملیات حکایت دارد. این نخستین عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی از زمان حملات وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شمار می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *