جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۷

ظریف:کودک‌کشی و پیرمردکشی سیاست ملی اسرائیل است

يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 373375
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اسرائیل کودک‌کشی و پیرمردکشی را در غزه به عنوان یک سیاست ملی دنبال می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در آیین رونمایی از مجموعه کتاب‌های ۸ جلدی جهان اسلام که به قلم سرلشگر صفوی دستیار و مشاور نظامی مقام معظم رهبری نگاشته شده، اظهار داشت: امروز جهان اسلام با واقعیت تلخی روبه‌رو شده که در درون این مجموعه عظیم و قدرتمند حرکت‌های ضداسلامی به نام اسلام بذر افراط و تفرقه و برادرکشی میان کشورهای اسلامی و مسلمانان می‌افکند.

وی ادامه داد: جنایات وحشیانه‌ای را در عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان و نیجریه دامن می‌زنند و تفرقه را میان مسلمان ایجاد می‌کنند و یک فتنه تاریخی را شکل می‌دهند.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: همزمان با ددمنشی اسرائیل که در غزه کودک‌کشی و پیرمردکشی را به عنوان یک سیاست ملی دنبال می‌کند و مسلمانان ناچارند که به سازمان‌های بین‌المللی پناه ببرند و ناچارند که سکوت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کتایون
جناب اقای ظریف باز هم در فیس بوکتان بنویسید ان مرد که هلو کاست را انکار میکرده رفته است /تو را به خدا با این شعارهای گاه و بیگاه تان مردم را فریب ندهید چه شده که حالا شیر شده اید و صحبت از کودک کشی و پیر مرد کشی اسراییل میزنید
شاید آقای ظریف هلو را به فارسی ترجمه کرده و کاست caste را به معنی طبقه به لاتین! در این صورت می شه طبقه هلو ! و هیچ کس قادر به انکار کردنش نیست!!
امان از طاغوت
Italy
مگه تنها راه مقابله با اسرائیل انکار هولوکاسته؟
درود بر ظریف که اهل افراط و تفریط نیست. به ت اعتماد داریم مرد بزرگ.
United States
بله تنها راه مقابله با اسرائيل انکار دروغ هولوکاست و ترویج شعار لعنت بر یهود است....
نکته : یهود با اون اقلیت موحد که به نام کلیمی در قانون اساسی آمده تفاوت اساسی داره پس ما دشمن یهودیم نه دشمن کلیمی ها....
چه عجب آقای ظریف!واقعا کاری نمیخوای بکنی؟مثلا وزیر خارجه ای تو!وزیر بهداشت بیشتر جنبیده تاتو!
عبدالله
...و مسلمانان ناچارند که به سازمان‌های بین‌المللی پناه ببرند و ناچارند که سکوت کنند!!!!!!!!
Germany
اقای ظریف از شما که شیفته غرب هستید این سخنان باور پذیر نیست . کودک کشی اسرائیل جنایتکار با همراهی و همکاری امریکا و غربی صورت می پذیرد که شما را دائما در مذاکرات در حال خنده با انان می بینیم . پس لطفا اینقدر پز ضد اسرائیلی نگیرید چون ممکنه دیگه غربی ها زیاد بهت لبخند نزنن