يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

اظهارنظر وزارت کار غیرقانونی است

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 373206
عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بخشنامه اخیر شهردار تهران مبنی بر اینکه مدیران، از منشی خانم استفاده نکنند و شأن بانوان در محیط کار حفظ شود، گفت: اعضای شورا نامه‌ای نوشتند و از شهردار تهران در این زمینه تشکر کردند.
به گزارش جهان، حبیب کاشانی در گفت‌وگو با فارس افزود: ابتدا موضوع به گونه‌ای مطرح شد که باعث نا آرامی و جوّ متشنج در بین کارکنان شد اما وقتی موضوع شفاف گفته شد، تمام بانوان با کمال میل این موضوع را پذیرفتند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد که تفکیک جنسیتی در کار نیست و بسیاری از رسانه‌ها بد به موضوع پرداختند و دستاویزی شده است که رسانه‌های خارجی به این موضوع بپردازند.

کاشانی با اشاره به اینکه ۱۱.۵ سال است در شورای شهر مشغول به کار است، گفت: هر چهارشنبه ملاقات مردمی دارم و وقتی پای صحبت آنها می‌نشینم از این اقدام اخیر شهرداری بسیار استقبال می‌کنند.

وی به نامه اعضای شورا به قالیباف اشاره کرد و گفت: این نامه حمایتی بوده و از شهردار تهران در این خصوص تشکر کرده‌ایم چرا که این حرکت خداپسندانه بوده و محیطی آرام و امن برای بانوان ایجاد کرده‌اند.

وی به واکنش اخیر وزارت کار در این خصوص اشاره کرد و گفت: بنده وزیر کار را می‌شناسم، آقای ربیعی به اصول اعتقادی پایبند هستند، به نظر بنده بدنه وزارت کار در این زمینه رفتار غیر منطقی کرده و در مسائل کارمند، اعضای و شهرداری تهران اظهارنظر کردند که این موضوع هم صحیح نیست.

کاشانی تاکید کرد: این اظهار نظر غیرقانونی و غیرمنطقی است و جای تعجب دارد، حتماً بعد از پایان تعطیلات، وزیر اظهار نظر کرده و از این حرکت شهرداری حمایت می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: اگر جلسه‌ای بگذارند با خانم‌های شاغل در شهرداری، بیش از ۹۰ درصد آنها از این حرکت تقدیر می‌کنند.

وی اضافه کرد: عده‌ای با مطرح کردن این مسائل می‌خواهند روی اعصاب مردم راه بروند، لطفاً روی اعصاب خانم‌ها راه نروید چرا که حرکت اخیر شهرداری مورد تقدیر است و در جهت آرامش و تکریم بانوان انجام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *