جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱
۴

رویت ماه شوال در روز سه‌شنبه قطعی است

يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب: 372520
مسئول ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در قم گفت: غروب امروز احتمال دیده شدن هلال ماه شوال در حد صفر بوده و احتمال دیده شدن ماه شوال در روز سه‌شنبه قطعی است.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام‌ مهدی سهرابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره برنامه‌های این ستاد در امروز و فردا اظهار کرد: مرکز ما دارای ۴ گروه است و استهلال ماه شوال را انجام می‌دهند و در این زمینه دارای امکانات کافی و پیشرفته‌ای هستیم.

مسئول ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری افزود: میدان دید ما تا حوالی فردو است و از آن سمت تا تفرش و کمر کوه و همچنین ارتفاعات پردیسان و در این نقاط گروه برای استهلال می‌فرستیم و مستقر می‌شوند که سپاه برای این امر به ما کمک می‌کند و همکاری دارد.

عضو کمیته ستاد استهلال بیان کرد: در زمینه استهلال ماه در کل کشور ۱۵۰ گروه به فعالیت می‌پردازند غروب امروز احتمال دیده‌شدن هلال ماه شوال در حد صفر است احتمال دیده‌شدن ماه شوال در روز سه شنبه قطعی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
غیب گفته خوب معلومه اگه امروز رویت نشه سه شنبه حتما عید است
شق القمر کردید.درسه شنبه!!!!!!!
ماه هاي قمري نهايت ٣٠روزه است واگر در غروب ٢٩ ماه رويت نشود ديگر نياز به استهلال نيست وماه پايان مي يابد !!!يك كارشناس بايدبا تسلط واطلاعات بيشتر سخن بگويد تا مردم را اگاه كند
علی
Iran, Islamic Republic of
مگه ماه قمری 31 روز هم میشه که شما میگید روز سه شنبه عید حتمی هر انسان بی سوادی هم میدونه سه شنبه عید حتمی