چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

ایران - چین تایپه فینال بسکتبال کاپ آسیا

شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 370994
تیم‌ ملی بسکتبال ایران در مسابقه پایانی پنجمین دوره مسابقات کاپ آسیا، امروز ساعت ۱۶ به وقت تهران به مصاف چین تایپه می رود.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، تیم ملی بسکتبال کشورمان دیروز با پیروزی قاطع برابر تیم فیلیپین به بازی نهایی مسابقات جام آسیا راه یافت.

ملی پوشان کشورمان درمرحله نیمه ‌نهایی این رقابتها در ووهان چین دیروز برابر تیم فیلیپین نایب‌ قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۳ قرار گرفتند و با نتیجه قاطع ۷۶ بر ۵۵ به پیروزی رسیدند.

در پایان این مسابقه بهنام یخچالی بازیکن جوان و آینده دار کشورمان با کسب ۱۸ امتیاز، یک پاس منجر به گل ، ۲ توپ ربایی و تاثیرگذاری ۲۴ بهترین بازیکن میدان شد.

تیم ملی بسکتبال کشورمان در صورت قهرمانی در این دوره مسابقات کاپ آسیا به طور مستقیم به بیست و هشتمین دوره جام ملت‌های آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل صعود می‌کند.

چین ‌تایپه در دومین دیدار از مرحله نیمه ‌نهایی توانست با نتیجه ۸۴ بر۷۳ تیم مدعی چین میزبان بازی ها را شکست دهد و راهی فینال شود.

دیدار رده‌بندی نیز از ساعت ۱۳:۴۵ بین تیم‌های چین و فیلیپین برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *