پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱

مشعل:حمله زمینی محکوم به شکست است

جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 370897
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس حمله زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم به شکست دانست.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از شبکه ام تی وی لبنان، خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: حمله زمینی ارتش اسرائیل به نوار غزه محکوم به شکست است.
خالد مشعل تاکید کرد که رژیم اشغالگر اسرائیل از دستیابی به اهداف خود در حمله هوایی و دریایی ناتوان بوده است و در این حمله خانه ها را سر صاحبانش ویران کرده و غیرنظامیان به ویژه کودکان را هدف قرار داد و جنایت جنگی در حق انسانیت مرتکب شد و قانون بین المللی را نقض کرد و همان طور که در حمله هوایی و دریایی به اهداف خود نرسید هرگز در تشدید تجاوزگری و حمله زمینی به غزه به اهداف خود دست نخواهد یافت.

وی افزود: ملت فلسطین و نیروهای مقاومت خواسته‌های روشنی دارند و آن توقف تجاوزات و مجازات های جمعی علیه ملت ما در نوار غزه و کرانه باختری و پایان محاصره نهایی علیه غزه است.

خالد مشعل تصریح کرد: اصل مشکل در گذشته و آینده اشغالگری و گسترش شهرک سازی است و ملت ما مصمم است که دیر یا زود از این امر رهایی یابد و جامعه بین الملل باید به مسئولیت خود برای پایان دادن به تجاوزات اسرائیل وارد عمل شود و ملت ما را از آخرین اشعالگری در جهان آزاد کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


لعنت خدا بر کافران صهیونیست و دشمنان اهل بیت همان منافقان امت اسلامی