دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

داعش از ترکیه گاز می خرد

دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب: 370327
منابع عراقی از هلاکت شماری از تروریستهای تکفیری در بابل و اقدام داعش در خرید گاز از ترکیه و وارد کردن آن از طریق اقلیم کردستان خبر دادند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، منابع عراقی از هلاکت شماری از تروریستهای تکفیری در بابل و اقدام داعش در خرید گاز از ترکیه و وارد کردن آن از طریق اقلیم کردستان خبر دادند.

به گزارش پایگاه المسله، یک منبع امنیتی در تکریت اعلام کرد: تانکهای عراقی ۵ خودرو متعلق به داعش را در تکریت منهدم کردند. عملیات برای پاکسازی شهرها از لوث داعش ادامه دارد.

در بابل یک منبع امنیتی بیان کرد: نیروهای امنیتی با کمک نیروی هوایی ۴۰ داعشی را به هلاکت رساند و ده خودرو متعلق به آنها را در منطقه جرف الصخر منهدم کرد.

همزمان یک منبع آگاه اعلام کرد: گروهک داعش برای تامین گاز مایع در موصل از ترکیه گاز می خرد و از طریق اقلیم کردستان آن را وارد موصل می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدي اسدي درباغي
اردوغان وتركيه بايد جواب تاريخ را هم بدهد كه چرا داعش را در سوريه تقويت كردند تا شديدترين جنايتها را عليه بشريت ايجاد نمايد