جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ظریف و کری در حال مذاکرات جدی هستند

دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب: 370308
یک رسانه غربی با اشاره به آغاز گفتگوهای وزیران امور خارجه ایران و آمریکا در وین، عنوان داشت که دو طرف در حال انجام مذاکراتی سخت و جدی هستند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از آسوشیتدپرس نوشت، امروز دوشنبه "جان کری" مذاکراتی جدی را با "محمد جواد ظریف" انجام می دهد.

این مذاکرات که در هتل کوبورگ وین برگزار می شوند با هدف پیشبرد گفتگوهای در حال انجام وین که از دو هفته قبل آغاز شده انجام می شود.

گفتگوهای امروز کری و ظریف، پس از شکست گفتگوهای روز گذشته وزیران خارجه چهار کشور آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با نمایندگان ایران انجام می شود.

کری روز گذشته در جمع خبرنگاران گفته بود: مشخص است که ما اختلافات اساسی با یکدیگر داریم و شکاف ها هنوز وجود دارد بنابراین باید ببینیم که آیا می توانیم به پیشرفت برسیم؟

البته جان کری صحبت های دیگری نیز داشت و در بخشی از آنها گفت: این نکته اساسی است که مطمئن شویم ایران به دنبال توسعه تسلیحات هسته ای نیست و برنامه این کشور صلح آمیز است. آنچه موجب حضور ما در وین شد تلاش برای رسیدن به توافق است و من امیدوارم که در این راه به به پیشرفت برسیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *