چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۳
۲

دختران دو قلوی انگلیسی به داعش پیوستند

چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۷
کد مطلب: 369567
یک روزنامه انگلیسی از پیوستن دو دختر 16 ساله از شهروندان این کشور به تروریست های داعش خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، یک روزنامه انگلیسی از پیوستن دو دختر ۱۶ ساله از شهروندان این کشور به تروریست های داعش خبر داد.

روزنامه سان چاپ انگلیس با انتشار تصاویر دو خواهر ۱۶ ساله نوشت سرنوشت این دو شهروند انگلیسی پس از پیوستنشان به تروریست های مخالف دولت سوریه نامشخص است. بر این اساس این خواهران دوقلو برای جنگ علیه نظام سوریه از دو هفته پیش خانه خود در شهر منچستر را ترک کرده و عازم این کشور شده اند.

طبق این گزارش این دو اخیرا طی تماسی تلفنی به والدین خود گفته اند قصد بازگشت به خانه را ندارند. پلیس ضدتروریسم انگلیس اعلام کرد در این مدت محل اقامت این خانواده را تحت نظر داشته است. روزنامه سان تصویر یکی از این خواهران را که ماه گذشته در یک کالج گرفته شده در روی صفحه نخست خود منتشر کرد.

گفتنی است این دختران نوجوان نیز همانند موارد مشابه در فرانسه و آلمان ابتدا به ترکیه رفته و از آنجا از طریق مرز زمینی وارد سوریه شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدالله خاكي
يكي ازكارهاي شخصي امو ر زندگيم برر سي موضوعات ديني است.و چون رياكاران ضد اسلام وهابي قوانين من درآوردي كه نسبتي با كتاب احاديث صحابه هم ندارد! مثل كشف جهاد جنسي الداعش والنصره!! تا در اين موارد مي خواهم با طرح سوال رسوايشان كنم . در حاليكه قصد جوك ومسخره كردن كسي را ندارم چون خداوند منع فرموده. بي جهت شما بايكوت مي نماييد!! 1- مگر نه اينكه الداعش زنان شوهر دار تحت نفوذشان را بدليل همراه نداشتن محرم كتك مي زنند!! پس چرا دختران باكره بي همراه محرم كه هزاران كيلو متر بسويشان آمده اند كتك نمي زنند! 2- در جهاد جنسي چرا حد عده را نگه نمي دارند!!! اگر جهاد الجنسي بچه آورد تكليف چيست!!! من مسلماني هستم كه به نام دينم اين امور قبيح است چه اشكال دارد مولوي عبدالحميد مرا توجيح كند.
اگر یکی می تونه به این سوال من پاسخ بده:
اینها انگیزشون چیه؟