جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

بی اعتنایی فرانسه به مجازات‌های آمریکا

سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب: 369354
وزیر دارایی فرانسه با ابراز عدم نگرانی نسبت به تحقیقات واشنگتن از دیگر بانک‌های فرانسه گفت: فکر می‌کنم این خطر نسبتا توسط دیگر بانک‌های بزرگ اروپایی نیز احساس شده است.
به گزارش جهان؛ فارس به نقل از رویترز خبر داد، وزیر دارایی فرانسه گفت، پس از جریمه تاریخی بی‌ان پی پاریباس، بزرگ ترین بانک فرانسه برای نقض تحریم‌های کشورهای تحت تحریم آمریکا، نسبت به تحت بررسی و تحقیقات قرار گرفتن بانک‌های فرانسوی توسط مقامات آمریکا نگرانی ندارد.

بی‌ان پی پاریباس، بزرگ‌ترین بانک فرانسه به علت نقض تحریم‌های کشورهایی نظیر سودان، کوبا و ایران به جریمه بی‌سابقه ۹ میلیارد دلاری به دولت آمریکا محکوم شد.

همچنین به گفته منابع آمریکایی، بانک‌های سوشیت جنراله و کردیت آگریکول و دویچه بانک آلمان نیز به اتهام نقض تحریم‌های آمریکا، تحت تحقیقات قرار دارند.

میچل سپین وزیر دارایی فرانسه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در مورد تحقیق از بانک‌های فرانسوی نگران هست یا نه، گفت: «نه».

وی توضیح داد: فکر می‌کنم که این خطر نسبتا توسط دیگر بانک‌های بزرگ اروپایی نیز احساس شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *