پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۲
۶

ماموریت روحانی به «آشنا» برای پیگیری نامه ۱۹۵ نماینده

يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 368864
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری از ماموریت روحانی به مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور جهت پیگیری نامه ۱۹۵ نماینده مجلس درباره حجاب و عفاف خبر داد.
ماموریت روحانی به «آشنا» برای پیگیری نامه ۱۹۵ نماینده
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به نامه ۱۹۵ نماینده مجلس به رئیس‌جمهور درباره حجاب، گفت: جناب آقای رئیس‌جمهور بر همین اساس این نامه را به مشاور فرهنگی خود آقای حسام الدین آشنا ارجاع دادند و ایشان مسئول این کار شده‌اند.

وی افزود: قرار شده جلساتی در این خصوص با مدیریت آقای آشنا برگزار شود که اولین جلسه آن نیز با حضور کارشناسان در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حران
Iran, Islamic Republic of
سلام
وقتی چند روز پیش علی مطهری عکس ساپورت پوشارو اورد مجلس توی نظراتم گفتم به این کار علی مطهری شک کنید و خلاصه مطلبم این بود کلید سیاه نمایی مجلس فعلی برای انتخابات بعدی مجلس کلید خورد...
این گذشت تا اینکه چند روزه به صورت گسترده یک کلیپ در فضای مجازی بخصوص تلفن‌های همراه (وایبر و واتس اپ) پخش شده به این صورت که
که در ابتدا تصاویری از نمایندگان مجلس که در حال چرت زدن هستند پخش میشه به همراه صدای خروپف با این تیتر (یک روز عادی در مجلس شورای اسلامی) بعد بلافاصله با یک آهنگ تند تصاویر از روز نمایش ساپورت پوشان در مجلس پخش میشه و جالب ماجرا اینه توی این کلیپ هیچ عکسی از علی مطهری نیست و فقط تصاویری از حمید رسایی، روح الله حسینیان و آقا تهرانی مکرر پخش میشه!
iiu
تا زندگی مسئولان ما اسلامی نشود 1000 تا نامه دیگه دستور پیگیری داده بشه ذره ای اثر نخواهد داشت!
United States
حجاب تکلیف دینی و اجتماعی است و نه موضوع استراتژیک!!!
استراتژی یعنی داشتن برنامه و بینش دراز مدت که مثلآْ ده سال دیگر چه کاره خواهیم بود؟ با همسایه ها چکار خواهیم داشت… صنعت و کار و زیرساختها چه خواهد بود؟ وضعیت نظامی و این چیزها…..
چادر و چاقچور که در زمره این کارها نیست.
Iran, Islamic Republic of
اگر بنا به انجام كاري بود، بايد اين امر به وزير فرهنگ ارجاع مي شد
Iran, Islamic Republic of
اولین کار این است که یک نفر و یک سازمان فقط پاسخگوی امور فرهنگی باشد تا به هم پاس ندهند.
رستم خان
اگر شخصی دیگه می بود بهتر بود اونم تو حوزه فرهنگ!!!!!!!
ایشون با لباس روحانیت چیکار کرد که میخواد برای فرهنگ کاری بکنه!!!!!!!!!