چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۲
۵

نمایش مد لباس خانم‌ها با حضور آقایان!

سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 368054
تهاجم فرهنگی از مسیر حضور آقایان در جریان نمایش مدهای لباس خانم‌ها هم به راه افتاده است.
به گزارش جهان، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: این، شگردی است که تولید کنندگان با آن مد در کشور تلاش می‌کنند بتوانند بازار مد تابستان را در قبضه خود در بیاورند. خانه مد ایران اقدام به برگزاری نمایشگاه مد مانتوهای ورزشگاهی ایران کرده است. این مانتوها با اقتباس از رنگ پرچم ایران و پیراهن طراحی شده برای تیم ملی فوتبال ایران، به علاقه‌مندان عرضه شده است.

اسم چهار مانتوی طراحی شده در خانه مد ایران آرک ایرانی، مانتوزا، پانچویوز و مانتویوز است. نکته قابل توجه در این شوی مانتو حضور گسترده آقایان در این نمایش است درحالی که تا بیش از این ورود آقایان به نمایش‌های لباس‌های زنانه ممنوع بود. در این شوی مانتو همه مدل‌ها با پوشیدن ساپورت پرچم ایران را به شکل مدلی درآورده و بر تن خود پیچیده‌اند. آیا مسئولین فرهنگی کشور از کنار این تهاجم، بی‌تفاوت عبور خواهند کرد؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
ما باید حجاب و عفتو ،یکی از قوانینه کشور اعلام کنیم و بعد هر کس قانونه کشورو زیره پا گذاشت،مثله کمربند خودرو،مواد مخدر و یا تخلفاته دیگر،برخورد مقتضی صورت گیرد.
مشاورخانواده
اینقدر بشینیم ودست روی دست بگذاریم تامردان همسر دار وزنان شوهر دار خیانت کار روز به روز برتعدادشون افزوده بشه وروزی برسه که مثل غربیها اثری دیگه از خانواده به جز اسمش باقی نمونه!
فقط خاک بر سر مسولان مربوطه !
علی
آیا مسئولین فرهنگی کشور از کنار این تهاجم، بی‌تفاوت عبور خواهند کرد؟

100%
و باز هم ........