دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

کفاشیان:با کی‌روش اختلاف داشتم

سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب: 368185
رئیس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید در جریان مسابقات جام جهانی برزیل با سرمربی تیم ملی ایران قهر نبوده ولی اختلافاتی با کارلوس کی‌روش داشته است. کفاشیان همچنین می‌گوید فیفا بابت حضور تیم ملی در جام جهانی مبلغ 8 میلیون دلار به فدراسیون ایران پرداخت کرده که 10 درصد این مبلغ به کی‌روش داده شده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی کفاشیان درباره آخرین وضعیت کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران بعد از مسابقات جام جهانی و احتمال جدایی یا تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش اظهار کرد: کی‌روش سه سال در ایران بوده و فوتبال ما را خوب می‌شناسد. اگر بخواهیم از مربی خارجی استفاده کنیم قطعا او بهترین گزینه فدراسیون فوتبال است.

وی به مشکلات به خدمت گرفتن مربی ایرانی اشاره کرد و افزود: مربی ایرانی می‌تواند هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد ولی اگر مربی ایرانی جایگزین کی‌روش شود، امکان دارد در جام ملت‌های آسیا نتیجه نگیریم و همین مسئله مشکلاتی را برای مربی بعدی ایجاد خواهد کرد. به هر حال پیشنهاد ما برای کارلوس کی‌روش آماده شده و تا یکی، دو روز دیگر آنرا در اختیار او قرار می‌دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با رد خبر قهر بودنش با کی‌روش در جام جهانی، تاکید کرد: من با کی‌روش قهر نبودم ولی اختلافاتی بین ما وجود داشت که این اختلاف سلیقه هم طبیعی است.

کفاشیان همچنین درباره شروط فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد کی‌روش، گفت: توقعمان این است که کی‌روش به مربیان ایرانی احترام بگذارد و در کنار آنها باشد. همچنین توقع داریم که دستمزد بالایش را در پاداش‌ها در نظر بگیریم.

" فدراسیون فوتبال ایران به خاطر صعود تیم ملی به جام جهانی از فیفا چقدر پول گرفته است"؟ رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال گفت: ما ۸ میلیون دلار از فیفا گرفتیم که ۱۰ درصد این میزان پول به خاطر پاداش به کارلوس کی‌روش رسید. ما بقی این مبلغ را هم که حدود ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار است برای توسعه فوتبال پایه و پرداخت بدهی‌ها در نظر داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کفاشیان حیا کن این فوتبال رارهاکن . اصلاً اگر ما فوتبال نخواهیم چه کسی را باید ببینیم. این پول های بیت المال را که می دهید به بازیکنان بی خاصیت بدهید صرف داروی بیماران خاص شود بهتر است