دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲
۲

از زحمات کی‌روش تشکر کردیم!

يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 367750
رئیس فدراسیون فوتبال از ادامه مذاکرات با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای تمدید قراردادش در جلسات بعد خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی کفاشیان پس از پایان جلسه امروز یکشنبه فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش برای تمدید قراردادش، اظهار کرد: در این نشست از تلاش‌های سه سال و نیم کی‌روش و کادر تیم ملی تشکر و تقدیر کردیم، چرا که این مربیان زحمات زیادی برای برنامه‌های تیم ملی کشیده و نتیجه اش هم که در جام جهانی مشخص بود.

کفاشیان در خصوص عقد قرارداد جدید با کارلوس کی‌روش گفت: در جلسه‌های آتی که با وی برگزار خواهیم کرد، در این خصوص تصمیم می‌گیریم. این نشست فقط به خاطر قدردانی از زحماتی بود که کی‌روش و کادر تیم ملی در طی مدت حضورشان در ایران کشیده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یعنی چی؟؟؟ خوب تمدید کنید دیگهههههه
اینکه کی روش مربی خوبی است درست، اما نباید به هر قیمتی با او قرارداد بست. اگر قرار باشد فقط روی مربی تأکید کنیم، بازیکنان چه جایگاهی خواهند داشت؟ از آن گذشته اگر قرارداد جدید بدعتی درفوتبال ایران شود و از این پس هر مربی ادعای چند میلیارد پول نماید، آیا به راستی فدراسیون قادر به پرداخت آن خواهد بود؟ اگر بازیکنان درخواست های خارج از عرف داشته باشند چه؟!!!