جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۴

فرمانده‌نیروهای‌ویژه‌درنجف‌اشرف+عکس

سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۱۹
کد مطلب: 368012
فرمانده نيروهاى ارتش عراق مستقر در شهر تلعفر که از سوی نخست وزیر عراق مسئول پاکسازی شهر موصل شده است روز گذشته به حرم مطهر امام اول شیعیان مشرف شد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، سرلشگر محمد القريشى (ابو الولید) فرمانده نيروهاى ارتش عراق مستقر در شهر تلعفر (از توابع شهر موصل) به زيارت حرم مطهر حضرت امام علی(ع) مشرف شد و به همراه توليت و خادمان آستان و شمارى از مسؤولين استاندارى نجف در مراسم غبارروبى از ضريح مطهر شركت كرد.

وى طى سخنان کوتاهی اظهار داشت: عزم راسخ و پيروزى بر دشمنان را از حضرت اميرالمؤمنين(ع) مى‌طلبيم.

سرلشکر ابو الولید از طرف «نوری المالکی» نخست وزیر عراق که فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور نیز است مأموریت یافته است موصل را پس بگیرد و به ابو الولید همه اختیارات داده شده است تا با شمار زیادی نیرو به همراه خودروهای زرهی و هواپیماها به موصل حمله کند.

ابو الولید قول داده است همه محله‌های موصل را آزاد و سرهای تروریست‌ها را له کند.

سرلشکر ستاد ابو الولید فرمانده تیپ نظامی موسوم به "گرگ‌ها" است. وی به فرماندهی تعداد زیادی عملیات نظامی در موصل در سال ۲۰۰۵ میلادی شهرت دارد.







نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی یارتان . اطمینان دارم که با الطاف الهی و نظر لطف حیدر کرار بر تروریستهای داعش غلبه خواهید کرد . لشکر الهی به کمکتان خواهد آمد.
به آبروی زهرای مرضیه موفق باشه...
اللهم انصر الاسلام و اهله
و اخذل و العن و اهلک اعداء الاسلام و اهله
ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
دست علی به همراهت،موفق باشی.
amin
خدا حفظش کند. انشالله.