دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱

حمایت مجلس از نظام رتبه‌بندی معلمان

جمعه ۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 367353
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مجلس با تمام توان از اجرای نظام رتبه بندی معلمان حمایت می کند چرا که این حرکت تضمین کننده منزلت اجتماعی آنهاست.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، جبار کوچکی‌زاده در نشست روسا و معاونان آموزش و پرورش در شهر سرعین، اظهار کرد: دولت به راحتی می تواند از سال تحصیلی آینده این طرح را اجرا کند تا براساس مهارت و شاخصه های برخورداری معلمان از دانش و فنون روز، دریافتی های معلمان نیز ارتقا یابد.
 
وی تصریح کرد: طرح هیئت امنایی کردن وزارت آموزش و پرورش همانند وزارت آموزش عالی براساس سند تحول بنیادین به مجلس ارائه شده و ما آن را در حال بررسی داریم.
 
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در صورت تصویب آن بسیاری از مشکلات بودجه و اعتبارات آموزش و پرورش در ردیف های معین ابلاغ و حل می شود.
 
کوچکی زاده با تشریح برنامه های سفر اعضای کمیسیون به اردبیل و حضور در شهرهای مختلف بیان کرد: سفر اعضای این کمیسیون با برنامه ها، فعالیت ها، امکانات و بررسی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش و دانشگاه ها با فرایند خاص انجام می شود و در 6 سفری که به استان ها داشتیم با گروه بندی اعضا ابتدا بازدیدهای میدانی انجام شده سپس در قالب نشست نتایج آرا را اعلام می کنیم.
 
وی با اشاره به جمع بندی مطالب و موارد در تهران با حضور وزیر آموزش و پرورش، آموزش عالی و مدیران نوسازی و تجهیز مدارس افزود: پس از تبادل نظر تصمیمات لازم در این زمینه گرفته می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *