چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۵
۶

اجرای طرح رتبه بندی معلمان از اول مهر

پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 439681
وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه بندی معلمان از اول مهر اجرایی می شود.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری صداوسیما ، آقای فانی امروز در بندرعباس گفت: دولت برای اجرای این طرح هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته است.

وی گفت : این بودجه در ۲۷ اسفند پارسال به تصویب هیات دولت رسید و برای اجرای این طرح در سال ۹۵ هم ۳ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان مصوب شده است.

فانی گفت : شاخص های رتبه بندی معلمان در همسو با ماموریت آنان است و احکام معلمان در اواخر شهریور امسال صادر و از یکم مهر ماه اجرایی می شود.

وزیر آموزش و پرورش افزود : در آزمون استخدامی آموزش و پرورش که ۲۷ شهریور برگزار می شود علاوه برسهمیه دانشگاه فرهنگیان ۵ هزار نفر پذیرفته می شوند که پس از گذراندن دوره یک ساله آموزش معلمی در صورت کسب گواهی نامه از اول مهر ماه ۹۵ جذب آموزش و پرورش می شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
نزدیک 4 ماه هر روز اخبار ونگاه میکنم یک خبر از رتبه بندی معلمان توش هست بست کنید تورو خدا اقزایش 100 هزار حقوق این قدر سر وصدا می خواد
یک معلم
بزک نمیر بهار میاد کمبزه و خیار میاد
بسمه تعالی
سلام و عرض ادب
اینجانب بنا به وظیفه و علاقه ای که پایگاه خبری تحلیلی جهان نیوز دارم لازم می دانم به عنوان یک فرهنگی مراتب خستگی و دلزدگی خود از این پایگاه خبری را بابت انتشار چند هزار باره‌ی خبر مربوط به رتبه بندی فرهنگیان را خدمت آن پایگاه محترم خبری اعلام نمایم. جهت استحضار این پایگاه محترم خبری (البته اگه واقعا بخوانند و جواب دهند) رتبه بندی معلمان ابتدا قرار بود در مجلس و در قالب یک لایحه که از سوی دولت ارسال شده بود به قانون تبدیل گردد که به لحاظ بار مالی و به قول آقایان در اولویت نبودن فرهنگیان و مصرفی بودن شغل شریف فرهنگیان بی نتیجه ماند و دولت تدبیر و امید نیز برای رهایی از بار مالی این طرح مبارک، آن را در قالب یک مصوبه از سوی دولت در اخرین روز های سال 93 به تصویب رساند و متاسفانه از آن لایحه‌ی صرفا پوسته ای مانده و به نوعی فرمالیته و از سوی فرهنگیان نامبارک تلقی شده است. متاسفانه از اوایل سال 94 تاکنون بارها و بارها این خبر نامبارک از سوی رسانه های محترم خبری اعلام گردیده به طوری که متاسفانه دیگر ابرویی برای من فرهنگی نمانده است. قابل توجه دوستان عزیز جهان نیوز تعداد کثیری از همکاران فرهنگی مدارک عالیه تحصیلی نظیر دکترا دارند که متاسفانه این هجم از فشار روانی روحیه‌ی علمی آن ها را به شدت تخریب نموده است. محض رضای خدا دیگر تا زمان اجرای این مصوبه نامیمون و به واقع سوهان روح فرهنگیان دیگر مطلبی راجع به این خبر پخش نکنید. از اطلاعی رسانی شما سپاس گذاریم اونقدر ما مطلع هستیم که انصافا دیگه اخباران شما حکم بمباران خبری اون هم به شکل هسته ای را برای ما داره اگه دوست دارید ما از غصه دق کنیم و بمیریم لطفا پخش کنید.
وسلام و احترام فراوان
معلم خسته
آقای فانی بس است بس است 200 یا300 تومن پول یک مانتو و شلوار نیست این همه مغز مار ا داغون کردین با این حرفهات 1350 میلیارد و افزایش 200 تومن معلمها آقا جان بس است بس کن بس کنید بس است دیوانه وروانی شدیم از بس آبروی معلم بخاطر 200 یا 300 در رسانه ها رفته حدی ندارد بس کن .................................................................................... بس کن بس کن
بابا به خدا کچلمان کردید اینقدر ازرتبه بندی بیخود معلمان گفتید هیچی هم هنوز معلوم نیست
علی ناصری
Romania
بنام الله
اجرای حکم فرهنگیان اگر از مهر ماه ۹۴ به مهر ماه ۹۵ موکول شود به بهانه های بیخودی، کل آموزش و پرورش به تعطیلی کشیده میشود زیرا آنچه که شما مسییولین دارید از وجود فرهنگیان داوید پس کارها را بدتر از آنچه که هست نکنید.