دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

اعلام وصول استیضاح وزیر نیرو پیگیری شود

چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 367127
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اعلام وصول استیضاح وزیر نیرو باید به سرعت پیگیری شود و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی باید این مسئله را مورد توجه قرار دهد.
به گزارش جهان، حسینعلی حاجی در گفت‌وگو با تسنیم، پیرامون عدم حضور وزیر نیرو در مجلس شورای اسلامی برای ارائه توضیحات اظهار کرد: با هیئت رئیسه مجلس صحبت کرد از ریاست جسله آقای باهنر سوال کردم که چرا طرح استیضاح وزیر نیرو اعلام وصول نمی‌شود زیرا ما در تاریخ 21 فروردین امسال این طرح را دادیم و هر جلسه آن به تعویق می‌افتد.
 
وی افزود: این تعویق به صورت ضرورت و قانون پیش‌بینی نشده بوده اما قرار است این طرح به زودی در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.
 
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی درباره صحبت‌های اخیر نمایندگان چهارحال و بختیاری در مورد تونل بهشت‌آباد تصریح کرد: ما طرفدار کار کارشناسی هستیم کاری که در حدود 13 سال بر روی آن پژوهش و کار کارشناسی شده بوده و همکاران ما در چهارمحال و بختیاری باید به کار کارشناسی تمکین کنند.
 
وی بیان کرد: جلساتی که تا به حال برگزار شده و مراحل نیز انجام شده است اما نتیجه آن قابل قبول نبوده که گام آخر استیضاح وزیر است که قرار بوده جلسه با حضور رئیس مجلس تشکیل شود که هر هفته به تعویق افتاده است که ما خواستار اعلام وصول استیضاح شدیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *