جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

وزیر نیرو: تعرفه های حوزه نیرو اصلاح می شود

پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب: 631175
وزیر نیرو با تاکید بر لزوم اصلاح تعرفه های حوزه نیرو اظهار داشت: این تعرفه ها به نفع طبقات پایین جامعه اصلاح می شوند.
وزیر نیرو: تعرفه های حوزه نیرو اصلاح می شود
به گزارش جهان نيوز، رضا اردکانیان شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با اشاره ای به پیگیری پروژه های بزرگ این استان توسط وزارت نیرو گفت: این استان یکی از ظرفیت های بزرگ صنعتی کشور محسوب می شود.
وی ادامه داد: با توجه خاص دولت به این استان، ۳۰۰ پروژه مربوط به وزارت نیرو در بخش های مختلفی همچون آب و برق و دیگر حوزه ها با اعتبار هشت هزار میلیارد تومانی تعریف شده که نیمی از این مبلغ هزینه شده و مابقی هم به تدریج اختصاص خواهد یافت.

اردکانیان افزود: این امر نشان می دهد که کارها در ریل اصلی خود حرکت می کنند هر چند در این میان نواقصی هم وجود دارد و گلایه های مردم و صاحبان صنایع هم مورد احترام است اما تلاش مسئولان همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره ای به برخی مشکلات در زمینه کمبود آب و برق گفت: شاید کاهش ارتفاع آب در سد ها را ببینیم و به این ترتیب به خوبی متوجه کمبود آب باشیم اما در خصوص برق، این امر ممکن نیست؛ برخی مشکلات قانونی به خصوص مصوبه مجلس در این حوزه، برخی مشکلات را در زمینه این صنعت ایجاد کرده است که با این قانون شاهد فلج شدن نیروگاه ها خواهیم بود.

لزوم اصلاح تعرفه های حوزه نیرو
وزیر نیرو با تاکید بر لزوم اصلاح تعرفه های حوزه نیرو نیز گفت:  در حوزه نیرو، یک سری مشترکان پرمصرف داریم که بدشان نمی آید حق طبقات ضعیف را پایمال کرده و از حق آنان در بهره مندی از برق و آب یارانه دار بهره ببرند که باید در این زمینه چاره جویی کنیم و نسبت به تغییر وضعیت موجود و اصلاح آن به نفع طبقات کم برخوردار بهره ببریم.

اردکانیان همچنین در ادامه سخنان خود در خصوص تجهیزات صنعت برق نیز گفت: برخی مشکلات در این حوزه داشتیم اما با دستور رئیس جمهور، تجهیزاتی با ارزش ۴۰۰ میلیون دلار که در گمرک دچار مشکل شده بود، ترخیص شده و هم اکنون مشکلی در این زمینه نداریم.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *