شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

برآورد معاون روحانی از بودجه‌عمرانی موردنیاز

چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب: 365912
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور زیاد است که برای تکمیل و بهره‌برداری این پروژه‌ها بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در شرایط کنونی این اعتبار وجود ندارد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مجید انصاری که به‌نمایندگی از هیئت دولت به شهرستان پلدختر سفر کرده است در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد: مشکلات و مطالبات مردم  لرستان از سوی هیئت دولت مورد بررسی قرار می‌گیرد و تلاش برای خدمت رسانی به مردم شریف پلدختر هدف اصلی ما در این سفر است.
 
وی تصریح کرد: در جلسات مصوب و برنامه ریزی‌های انجام شده منوال بر این است که از طرحها و پروژه‌ها بازدید و به مشکلات رسیدگی شود و مطالبات مهم شهرستان‌ها به‌ویژه پلدختر در جلسات نهایی هیئت دولت مورد بررسی وزیران قرار بگیرد.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: حضور پرشور مردم عزیز ایران مخصوصاً لرستانی‌ها و پلدختری‌های عزیز در حماسه بی‌نظیر انتخابات ریاست جمهوری  نماد قوت و اقتدار جمهوری اسلامی بود و تا ابد در تاریخ خواهد ماند که مردم لرستان چه کمکی به دولت کرده‌اند.
 
حجت الاسلام و المسلمین انصاری خاطرنشان کرد: اگر پایداری و حمایت مردم در  8 سال دفاع مقدس نبود هرگز کشور ایران به این جایگاه بلند و رفیع سیاسی در دنیا نمی‌رسید و هرچه ملت شریف ایران  دارند از جان‌فشانی شهدا و جانبازی سربازان امام زمان(عج) است.
 
وی بیان کرد: رسیدگی به مشکل و معضل بیکاری در استان لرستان از  مهمترین اولویت‌های کاری دولت است و این تنها مشکل مردم لرستان و پلدختر نیست بلکه مشکلات اشتغال و اقتصادی گریبان‌گیر همه استان‌ها و شهرها است و برای حل بیکاری مشارکت همه افراد جامعه و نهادها مخصوصاً بخش خصوصی را می‌طلبد.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: دولت با جدیت تمام مسئله پتروشیمی شهرستان پلدختر را پیگیری می‌کند تا زمینه اشتغال جوانان تحصیل کرده این مرزوبوم فراهم شود و این امر مستلزم ایجاد تعامل بین دولت و همدلی بیش از پیش مردم است چراکه دولت بدون حمایت و همکاری صادقانه مردم پیشرفتی ندارد.
 
وی با اشاره به درآمدهای سالیانه دولت اظهار کرد: درآمد سالانه دولت 148 میلیارد تومان است که بخش زیادی از آن صرف هزینه‌های کشور می‌شود.
 
حجت الاسلام انصاری تصریح کرد: تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور زیاد است که برای تکیمل و بهره برداری این پروژه‌ها بیش از 400 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در شرایط کنونی این اعتبار وجود ندارد.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: دولت برای توسعه کشور روی بخش خصوصی حساب ویژه‌ای باز کرده است و در این میان از سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور هم دعوت کرده است تا در کشور سرمایه گذاری کنند.
 
وی افزود: دولت تدبیر به حزب و جناح خاصی وابسته نیست و برای پیشرفت کشور از تمام جناح‌ها دعوت کرده است تا با همکاری سبب پیشرفت کشور شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *