چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۱

هشدار در مورد سکولاریسم در رادیو

پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 364670
تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه مسیر اسلام با قدرت جوانان انقلابی باز می‌شود، گفت: تمام دشمنی‌های کشورهای غربی با ایران بر سر اجرای فرامین الهی بوده چراکه جمهوری اسلامی در حال تلاش برای تحقق این موضوعات است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان در دیدار با معاون و مدیران شبکه‌های سراسری صدای جمهوری اسلامی، با اشاره به اینکه جنگی که در منظقه شکل گرفته یک جنگ تمام عیار است اظهار کرد: باید برای مقابله با این جنگ خود را در تمامی جهات آماده کنیم و این موضوع نیازمند یک برنامه ریزی دقیق است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما میلیاردها تومان برای از بین بردن اسلام هزینه می کنند تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را برای دفاع از اسلام در این جنگ انجام دهیم و این موضوع در فضای رسانه بیشتر تجلی پیدا می کند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: تمام دشمنی‌های کشورهای غربی با ایران بر سر اجرای فرامین الهی بوده چراکه جمهوری اسلامی در حال تلاش برای تحقق این موضوعات است.

تولیت آستان مقدس جمکران تاکید کرد: دشمنان در ارتباط با دانش هسته‌ای، ما را بازخواست می کنند در حالی که هیچ صحبتی در ارتباط با بمب اتم بعضی نظام‌های به ظاهر اسلامی شنیده نمی‌شود، که این امر به جهت عدم پایبندی آن حکومت‌ها به اصول و احکام اسلامی است.

حجت‌الاسلام رحیمیان خاطر‌نشان کرد: مسیر اسلام با قدرت جوانان انقلابی باز می‌شود و در این مسیر اگر کسی خدا را یاری کند به صورت حتم خداوند نیز او را یاری می‌کند.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به خطر حاکم شدن نگاه سکولار در تولید برنامه های رادیویی اظهار کرد: وظیفه هر فردی با هر نوع و میزان تمکن آن است که امر به معروف و نهی از منکر کند و این موضوع باید در برنامه‌های مختلف رادیویی رعایت شود.

وی افزود: ترویج معارف اهل بیت(ع) فقط به عهده رادیو معارف و قرآن نیست، بلکه سایر شبکه‌ها از دید تخصصی خودشان باید به بیان معارف بپردازند، باید همه ابعاد زندگی اسلامی شود و این همان موضوعی است که نباید از آن غفلت کرد.

حجت الاسلام رحیمیان با اشاره به اینکه حکومت جهانی امام زمان(ع) در سایه مهدویت واقعی شکل می‌گیرد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری تصریح دارند، مسجد جمکران «پایگاه عظیم تشیع» است که این به معنای آن بوده که این مسجد محل تجمع شیعیان از سراسر جهان است و یا می‌تواند به معنای آن باشد که مسجد جمکران جایگاه عظیم ترویح معارف اهل بیت(ع) و فرهنگ تشیع است.

وی به عزم جدی برای رفع مشکلات و نواقص مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و افزود: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر «تسهیل امر زائرین» تقویت سرمایش و گرمایش شبستان‌ها، افزایش دسترسی به آب آشامیدنی خنک و افزایش مکان‌های اسکان و استراحت زائرین در اولویت فعالیت‌هایمان قرار دارد.

استاد حوزه علمیه قم افزود: یکی از موضوعات دیگری که مقام معظم رهبری به آن تاکید کردند ترویج سبک زندگی اسلامی که باید در دستور کار قرار بگیرد و مسجد جمکران این موضوع را ترویج می دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *