دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۱
۱

یگان‌های زرهی ارتش عراق در راه موصل

سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب: 364406
یگان‌های زرهی ارتش عراق در حال موضع گیری در مناطق اطراف استان نینوا هستند تا عملیات گسترده ای را برای مقابله با تروریست‌ها آغاز کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، یگان‌های زرهی ارتش عراق در حال موضع گیری در مناطق اطراف استان نینوا هستند تا عملیات گسترده ای را برای مقابله با تروریست‌ها آغاز کنند.

به گزارش سومریه نیوز، فرماندهی عملیات ارتش عراق در صلاح الدین و دجله نیروهای زرهی خود از جمله تانک‌ها، نفربرها و توپخانه خود را در اطراف دو استان دیالی و صلاح الدین مستقر کردند تا مانع از هرگونه پیشروی داعش شوند.

همچنین عشایر منطقه شرقاط هم برای کمک به نیروهای ارتش در منطقه وارد عمل شده‌اند.

نیروهای دجله در شرق دیالی هم استقرار یافته‌اند تا آماده مقابله با هرگونه حمله احتمالی داعش باشند.

عناصر گروه تروریستی موسوم به «دولت اسلامی عراق و شام»(داعش) پس از ناکامی‌ چند روز پیش در اشغال شهر سامرا، به شهر موصل در استان نینوا هجوم بردند و امروز موفق شدند، استانداری، فرودگاه و چند بخش مهم دیگر در نیمه شرقی این شهر را تصرف کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
بایستی با تمام قوا به نیروهای وحشی داعش امان نداد و به فکر اتحاد بیشتر با هم باشیم و از رفتار تفرقه افکنانه بپرهیزیم که دشمن به مرزهای ما نزدیک میشود.