يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱
۵
سروری:

غرب می‌خواست طرح «تردید» را در انتخابات سوریه اجرا کند/ انتخاب اسد پیروزی جدید ایران بود

سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 364279
قائم‌مقام جمعیت رهپویان با بیان اینکه غرب سعی داشت طرح «تردید» را در جریان انتخابات سوریه اجراء کند، گفت: ملت سوریه با صلابت و شکوه پای صندوق‌های رای حاضر شدند و درکنار رای‌گیری نوعی راهپیمایی حمایتی نیز انجام دادند.
غرب می‌خواست طرح «تردید» را در انتخابات سوریه اجرا کند/ انتخاب اسد پیروزی جدید ایران بود
به گزارش جهان، پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان اسلامی، در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تاثیر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سوریه بر تحولات آینده سیاسی، اظهار کرد: کسب ۸۸ درصد آراء توسط بشار اسد در انتخابات سوریه به عنوان یک معجزه سیاسی ‌نظامی محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: نظام سلطه تصور می‌کرد هر اراده‌ای داشته باشد می‌تواند بر سرنوشت ملت‌های منطقه حاکم کند اما محور مقاومت بار دیگر اراده عظیم خود را به نظام سلطه نشان داد و همه توان نظامی و مالی غرب و آمریکا در جهت دخالت در امور سوریه ناکام ماند.

به اعتقاد سروری ایران همواره با حفظ عدالت و حقوق همه مردم به عنوان یک بازیگر مهم سیاسی در منطقه محسوب می‌شود و شکست نظام سلطه در صحنه تحولات میدانی سوریه، پیروزی دیگری برای جمهوری اسلامی ایران است.

* بعد از جنگ ۳۳ روزه غرب باید این شکست را هم بپذیرد


قائم‌مقام جمعیت رهپویان با ذکر این نکته که پیروزی قاطع بشار اسد تحولات آینده را به نفع ملت سوریه رقم خواهد زد، توضیح داد: غربی‌ها این پیام را دریافت کرده‌اند که دیگر مجالی برای قدرت نمایی نخواهند داشت و پس از شکست در جنگ ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۸ روزه باید بپذیرند دوران افول و سقوط آن‌ها فرارسیده است و حاکمیت ملی سوریه درباره آینده تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وی در ادامه پیام دیگر پیروزی قاطع بشار اسد را خروج تروریست‌های سلفی از داخل مرزهای سوریه عنوان کرد و گفت: اروپا و غرب در صورتی که به دخالت‌های خود ادامه داده و با اعزام تروریست و سلاح بخواهند تحولات میدانی را به سود خود تغییر دهد با شرایط فعلی به سرنوشت بدتری دچار خواهند شد.

سروری با بیان اینکه غرب سعی داشت طرح «تردید» را در جریان انتخابات سوریه اجرا کند، گفت: ملت سوریه با صلابت و شکوه پای صندوق‌های رای حاضر شدند و درکنار رای‌گیری نوعی راهپیمایی حمایتی نیز انجام دادند و امکان هرگونه شبهه‌افکنی را از مدعیان دموکراسی گرفتند.

* نهال مقاومت با پیروزی اسد قوی‌تر شد


وی معتقد است : رای ۸۸ درصدی ملت سوریه به اسد یک نه بزرگ به آمریکا و رفتارهای تجاوزکارانه کسانی بود که با دلارهای کشورهای مرتجع قصد دارند امنیت و ثبات منطقه را دچار مخاطره کنند.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان در پایان با بیان اینکه نهال مقاومت با پیروی اسد پربارتر و قوی‌تر شده است، خاطرنشان کرد: از زمان پیروزی اسد شاهد تقویت رویکرد مقاومت بوده‌ایم و همین باعث می‌شود دیگر کشورهای عربی تحت سلطه نظام غرب، به حقوق خود آگاه شوند و برای کسب استقلال تلاش کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آمریکا نمیخواد بفهمه که با نبرد سخت نمیتونه بر منطقه تسلط پیدا کنه. این طوری میشه که وقتی مردم میبینن مخالفان اسد وحشیانه ترین اعمال رو مرتکب میشن میان پای صندوقهای رای به اسد رای میدن.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اسد یک دیکتاتوره. اونجا هم مثل سال 88 تقلب شده. یک مخالف همدیگه تو سوریه زندگی نمیکنه. اگر تقلب نمیشد مطمئن باشید یکی دیگه رئیس جمهور بود. خیلیها هم جرات نکردند بیان کاندیدا بشند. برای جمهوری اسلامی متاسفم که از این دولت وحشی حمایت میکنه
Sweden
شما افساد طلب ها برید همراه عربستان و امریکا ی جنایتکارتون به بریدن سر مسلمانان مشغول بشید! شما رو چه به انتحابات! سال 88 هم که دیدیم چه جوری کشور عزیزمون ایران اسلامی را داشتید به اتش میکشیدید که خوشبختانه به حول قوه الهی و رهبری امام امت و بصیرت بالای مردم شریف ایران زمین تیرتون به سنگ خورد. شما در سوریه هم تیرتون به سنگ خورد و رسوایی برای شما و حامیان امریکایی شما ماند و معلومه برای همین هم به جمهوری اسلامی ایران مقتدر بد و بیراه میگی. البته درکتون میکنیم این تازه اول اقتدار جمهوری اسلامی ایران عزیز است.
اصولگرا
من برای تو متاسفم که سحر شده bbc و voa هستی...چرا حمایتهای بی چون و چرای آمریکا و انگلیس رو از اسرائیل جنایتکار نمیبینی تا بیشتر متاسف بشی.....!
ایرانی
من هم اصلاح طلب هستم اما سگ اسد به دریوزگان مزدور ترکه وتکفیریهای وحشی عربستانی میارزد...نام اصلاح طلب را خراب نکن ..جناب وطن فروش تکفیری پرست..یعنی اسد باید کنار میرفت تا وحشیهای ترکیه نئو عثمانی 20 در صد علوی را در سوریه قتل وعام میکرد وزنانشان را به کنیزی همراه نفت سوریه در ترکیه میفروخت؟؟؟؟