يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۱

تامین‌اجتماعی 1900‌نفر‌را استخدام‌می‌کند

دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 364207
معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: به زودی 1900 نفر نیروی انسانی در بخش درمان سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور استخدام می‌شوند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، دکتر محمدعلی همتی با بیان این مطلب افزود: با این تعداد استخدام، افت نیروی انسانی مربوط به سال‌های ۹۱ و ۹۲ و جذب نیرو برای راه‌اندازی مراکز درمانی جدید سازمان، تا حدود زیادی جبران خواهد شد.

وی اظهار کرد: نیروهای انسانی جذب شده اعم از پزشک، دندانپزشک، داروساز، متصدی امور دارویی، ماما، کارشناس علوم آزمایشگاهی، پرستار، بهیار، حسابدار، متصدی امور پشتیبانی و متصدی امور خدمات عمومی خواهد بود.

دکتر همتی خاطرنشان کرد: این استخدام از طریق آزمون و انجام مصاحبه که از طریق سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام عمومی خواهد شد، برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
همه اش شعار است شما در بیمارستان‌ها هیچ ارزشی برای کارگرهای تامین اجتماعی قایل نیستید وسرمایه های کارگرهارا بر اثر کسری بودجه به دولت می دهید حرام است حرام است اگر به خدا اعتقاد دارید