شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۲
۱

برای خودم و خلعتبری گریه کردم

چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 363358
مدافع ملی‌‌پوش بوشهری تیم ملی فوتبال ایران گفت: پس از اعلام اسامی تیم ملی برای حضور در جام جهانی، برای خودم و دوست صمیمی‌ام خلعتبری که از لیست خط خورد، گریه کردم.
به گزارش جهان،‌ حسین ماهینی ملی‌پوش بوشهری در گفت‌وگو با فارس گفت: امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای مردم کشورم و به‌خصوص بوشهر در جام جهانی باشم. بزرگترین و مهم‌ترین آرزوی هر فوتبالیستی حضور در جام جهانی است، خوشحالم لطف خدا شامل حال من شد.

وی با بیان اینکه کارکردن با کی‌روش موجب افتخار است، تصریح کرد: حضور او در جام جهانی کلاس کار ما را بالاتر می‌برد.

وی ادامه داد: بعد از اعلام لیست تیم ملی هم برای خودم گریه کردم و هم برای خلعتبری، خوشحالی خودم و خانواده‌ام و حضور در معتبرترین اتفاق فوتبال دنیا خوشحال‌کننده و نبودن دوست صمیمیم در سفر برزیل ناراحت‌کننده بود.

ماهینی در مورد بازی مقابل آرژانتین و رویارویی احتمالی با لیونل مسی، حرف‎های جالبی مطرح کرد: اگر قسمت باشد روبه‌روی این ستاره بزرگ بازی کنم با لهجه بوشهری به او می‌گویم «چوری بوا» یعنی چطوری بابا، هر چند دلم می‌خواست با آلمان‌ها هم‌گروه شویم.

وی پیرامون آرزوی پدربزرگ مرحومش گفت: می‌دانم مش‌رمضان هم آرزو داشت من به جام جهانی بروم، مطمئن هستم روح او هم الآن شاد است و به نوه‌اش افتخار می‌کند، هرچند در میان ما نیست اما برای شادی روح او تمام تلاشم را انجام می‌دهم.

ماهینی خاطرنشان کرد: خدای بزرگ خیلی به من لطف داشته تا بتوانم پله‌های موفقیت را طی کنم، می‌دانم پروردگار به دل پدر و مادر و دوستانم نگاه می‌کند تا آن‌ها من را به همراه تیم ملی ایران در جام جهانی ببینند.

وی در پایان گفت: افتخار می‌کنم به عنوان نخستین بوشهری تاریخ جام جهانی نامم ثبت شد، این افتخار برای یک استان است و من نماینده مردم نجیب بوشهر هستم. هرجا باشم به سرزمینم می‌بالم، از مردم می‌خواهم دعای خیرشان را بدرقه راه من و دیگر ملی‌پوشان ایران کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید
درود بر پرسپولیس بزگ و بازیکنان بزرگش