پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۱

آخرین اخبار از تیم ملی در برزیل

پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 363531
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران صبح روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری بازی‌ها شرکت کردند و ضمن امضای توپ جام جهانی و پیراهن ایران، یک توپ جام جهانی توسط کارلوس کی‌روش و بازوبند کاپیتانی توسط جواد نکونام امضا شد.
آخرین اخبار از تیم ملی در برزیل
به گزارش جهان به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اعضای کادرفنی و ملی‌پوشان ایران ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح امروز به وقت محلی و پس از صرف صبحانه برنامه‌های بسیاری را پیش از نخستین تمرین خود در کشور میزبان جام جهانی انجام دادند.

بازیکنان تيم ملی برای برگزاری نشست هماهنگی که برگزار کننده آن فیفا و در خصوص مسایل انضباطی، داوری و معرفی میزبان بود شرکت کردند. در ابتدای اين جلسه بازیکنان تيم ملی برگه‌هایی را که فیفا در نظر گرفته بود امضا کردند و شماره خود را زیر هر امضا نوشتند تا طریقه شناخت آنها در آينده، با توجه به برگه‌های شناسایی مسابقات باشد.

پس از امضای برگه‌ها، بازیکنان موظف به امضای دو پیراهن سفید و قرمز تیم ملی ایران و توپ جام جهانی بودند که همه بازیکنان این کار را انجام داده و نماینده فیفا با دقت خاصی تعداد امضاها را چک کرد. پس اینکه متوجه شد تعداد بازیکنان تیم ملی ۲۴ بوده علت را جویا شد و پس از توضیحات ارائه شده، موافقت خود را برای تکميل و امضای بیست و چهارم ايران اعلام کرد.

بر پایه این گزارش، فیفا يک توپ را هم تنها برای امضای سرمربیان تیم‌های ملی در نظر گفته بود که کارلوس کی‌روش این توپ را امضا کرد.

همچنین کاپيتان‌های تیم‌های حاضر در مسابقات می‌بایست بازو بندهای در نظر گرفته شده که به رنگ‌های زرد و آبی بود را امضا کنند که جواد نکونام تمامی بازوبندها را امضا کرد.

پس از امضای برگه‌ها، پیراهن‌ها، توپ‌ها و بازوبندهای کاپیتانی، نشست اولیه با معرفی مسئولان حاضر در این نشست و نمایش فیلمی از معرفی برزیل آغاز شد و پس از آن با حضور همه اعضای کاروان ايران و نمایندگان فیفا، در خصوص ممنوعيت شرط بندی در مسابقات و دقت در اجرای تمامی قوانين بازی‌ها و سبک جديد دست دادن که موسوم به دست صلح است، توضيحاتی ارائه کرده و از بازیکنان خواستند تا در شروع بازی از این مدل دست دادن استفاده کردن و کاپيتان‌های تیم‌ها هم به همين روش با يکدیگر دست بدهند.

در ادامه نماینده فیفا از اعضای کادر سرپرستی خواست اتاق را ترک کرده و بازیکنان و اعضای کادر فنی با حضور اسفندیار بهارمست، مدرس داوری فیفا، آخرین قوانین و مقررات اين مسابقات را مرور کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
ارزوی موفقیت برای تیم ملی دارم