سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۲
۵

«مکتب اعتدال» در ادامه جریان اصلاحات و یک نیاز است

سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 362246
عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون با بیان اینکه گفتمان اعتدال یک تاکتیک برای اداره کشور است گفت: مکتب اعتدال در ادامه جریان اصلاحات است.
«مکتب اعتدال» در ادامه جریان اصلاحات و یک نیاز است
به گزارش جهان، محمدعلی ابطحی عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون در گفت‌وگو با فارس، در حاشیه مراسم ختم پدر سعید لیلاز در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر ارزیابی وی از گفتمان اعتدال گفت: مکتب اعتدال یک نیاز تعریف می‌شود که آن را در ادامه جریان اصلاحات می‌دانیم.

وی با بیان اینکه گفتمان اعتدال یک تاکتیک برای اداره کشور است، اظهار داشت: این امر در جبران افراط و تندروی‌های سال‌های گذشته است که یک کشور نیاز به جریان اعتدال دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد رهنما
خواسته اصلاحات همین است که بر موج مقبولیت عمومی اعتدال سوار شوند زیرا خود انها میدانند که در فضای کشور از مقبولیت و محبوبیتی برخوردار نیستند پس در حال حاضر بهترین گزینه چسبیدن و اتصال به یک جریان زنده و پویا است تا از منفعت ان بهره برده و در صورتی که دوستان دولت اعتدال از این جریان افراطی فاصله نگیرند انها نیز با کاهش محبوبیت مواجه خواهند شد.
اشتباه می کنید ، اصلاحات در کشور طرفداران زیادی دارند اما با شرایطی که در 8 ساله دولت اصولگرا پیش آمده فضا برای نمود سیاسی شان مناسب نیست اما بحول و قوه ی اللهی به زودی به طور فعال وارد سیاست می شوییم.
موسوی
میبخشید پس میشه بگی کیا به روحانی رای دادن؟!!!

تندروها به جلیلی رای دادن و اصولگراها و معتدلین به قالی باف رای روحانی پس کیا بودن؟

یا اصولگرا داریم یا اصلاح طلب نکنه گروه جدیدی شما پیدا کردید؟
خودتو ناراحت نکن، بزار اینا حرف بزن، به حرف اینا جمعیت اصلاح طلب کشور کم نمیشه (البته احتمالا زیاد میشه)
کوثری
مکتب اعتدال؟
هر روز مکتبی جدید اختراع می کنند تا مردم را بفریبند. این همان اسلام آمریکایی است.