چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۱
۹

شکایت موسسه نشر آثار امام از هراتی

يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 362000
موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) از عبدالحسین هراتی(فرد هتاک به امام(ره)) که چندی پیش به عنوان مدیرکل اسناد و مدارک این دانشگاه منصوب شده بود، شکایت کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، موسسه تنظیم و نشر آثار امام‌خمینی(ره) از عبدالحسین هراتی فرد هتاک به امام، شکایت کرد.

هراتی با انتشار مقاله‌‌هایی در رسانه‌ها و سایت‌های معاند نظام به هتاکی علیه نظام اسلامی ایران و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام‌خمینی(ره) پرداخته است.

با توجه به واکنش‌های شدید دانشگاهیان و نمایندگان مجلس، مسئولان دانشگاه آزاد وی را از سمتش در دانشگاه آزاد برکنار کردند.

در ادامه این واکنش‌‌ها برخی از سایت‌های خبری تصویر عبدالحسین هراتی در دیدار هیئت پارلمانی ایتالیا با هاشمی‌رفسنجانی را منتشر کردند و اعلام داشتند که هراتی در جایگاه مشاوران هاشمی رفسنجانی نشسته است.

روز گذشته هاشمی‌رفسنجانی در حاشیه جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال محمدحسین صفارهرندی یکی از اعضای مجمع تشخیص درباره انتصاب عبدالحسین هراتی، گفت: خوب شد این موضوع مطرح شد. ایشان در دوران ریاست‌جمهوری بنده بدون هیچ سابقه سوء مدتی در اواخر دوره با معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری همکاری انتشاراتی داشت که البته بنده هم حکم نداده بودم.

وی اضافه کرد: بعد از پایان آن دوره وی منفصل شد و مدت‌ها از وی بی‌خبر بودیم تا اینکه اخیراً با مراجعه به رئیس دفتر این‌جانب و اعلام آمادگی برای همکاری و خدمت به نظام، بدون اطلاع از سوابق چند سال گذشته ایشان، در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به کار شد که بلافاصله پس از افشای مقاله هتّاکانه، از مسئولیت چندروزه خود عزل شد و در دفتر هم من حکم نداده بودم و مشاور بنده هم نبود و در دفتر بنده هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آيت الله به افرادي كه حكم نمي دهند چه جور كناردستشان اجازه مي دهند كه بنشينند؟!!!!!
Germany
من نبودم دستم بود ... تقصير آستينم بود
حبیب
فعلاً که همه شون دارن ماله کشی میکنن!!!
United Kingdom
پس یعنی اینقدر دفتر ایشان بی در و پیکر است که هر کس از راه می رسد می تواند در جلسه حاج آقا با تیم غربی بنشیند و مستمع آزاد باشد!!!!!!!
باشد باور کردیم
Germany
نگرفتي!
هاشمي داره ميگه :
آي دُُُ دُ دُ دُ دُ دُ زززززز د
آماده خدمت به نظام
این جمله آیت الله یعنی هر کسی برود به دفتر ایشان مراجعه کند و بگوید می خواهد در خدمت نظام باشد، او را مشغول به کار می کنند؟ عجب!! ما و بسیاری از دارندگان مدارک فوق لیسانس و دکترا نه با این جمله بلکه با ارائه رزومه خوب حتی نتوانستیم در یک دبستان تدریس کنیم!! امیدوارم وقتی من هم به دفتر ایشان مراجعه کردم صاحب شغل و مقام شوم!!!
Germany
كي بود كي بود من نبودم
توجه توجه
اقای هراتی احتمالا در حال قدم زدن بودن که یهو دیدن یه صندلی خالیه رفتن بشینن خستگی در کنن.
اگهی استخدام هاشمی:
از این پس این دفتر تمام افرادی که قصد خدمت به نظام را دارد انن و بدون فوت وقت استخدام میکنند.
مدارک لازم: همینکه آقای هاشمی یکبار شما را در جایی دیده باشد(مکانها عمومی و خصوصی ) کافیست.
توجه : متقاضیانی که زودتر از بقیه صندلی خالی را یافتند و روی ان نشستند از همان لحظه استخدام می باشند.
بیکار
چه عجب بلاخره یکی از هراتی شکایت کرد؟