جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

کمک مالی آمریکا به اسرائیل 2 برابر شد

جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 361631
آمریکا کمک به سامانه سپر موشکی رژیم صهیونیستی را در سال آینده ۲ برابر می‌کند.
به گزارش جهان، فارس به نقل از «المانیتور» نوشت: کمک مالی آمریکا به سامانه سپر موشکی اسرائیل سال آینده 2 برابر خواهد شد و به رغم افزایشی 175 میلیون دلاری، مبلغ درخواستی «باراک اوباما»‌رئیس‌جمهور آمریکا 176 میلیون دلار دیگر در بودجه سال 2015 افزوده خواهد شد. این کمک مالی در چارچوب قانون کمک ۶۰۰میلیارد دلاری واشنگتن به سامانه سپر دفاعی اسرائیل صورت خواهد گرفت.
 
بر اساس این گزارش، کمیته خدمات نظامی کنگره آمریکا از این لایحه حمایت کرد. شرایط برای هزینه‌های بیشتر برای شرکت‌های امنیتی آمریکایی بخشی از برنامه است و دولت آمریکا از این موضوع اطلاع دارد؛ اقدامی که برای مالیات‌دهندگان آمریکایی از سال 2011 720 میلیون دلار هزینه در بر داشته است.
 
آنچه برای مالیات‌دهندگان آمریکایی بیشترین هزینه را دارد، سرمایه‌گذاری در این سیستم است و به این ترتیب شرکت‌های آمریکایی باید بیشترین میزان مشارکت را در رهگیری و تحویل باتری برای نیازهای دفاعی اسرائیل داشته باشند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *