شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

ولیعهد به‌جای‌ ملک‌عبدالله برکرسی‌نشست

سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب: 361264
پادشاه عربستان خاک این کشور را به مقصد مغرب ترک و در غیاب خود برادرش را جانشین خود برای اداره امور کشور کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پادشاه عربستان خاک این کشور را به مقصد مغرب ترک و در غیاب خود برادرش را جانشین خود برای اداره امور کشور کرد.
 
به گزارش روزنامه فرامنطقه ای الحیات؛ ملک عبدالله بن عبد العزیز آل سعود پادشاه عربستان سعودی امروز سه شنبه برای استفاده از مرخصی خصوصی ! خاک عربستان را به مقصد پادشاهی مغرب ترک کرد.
 
وی پیش از ترک عربستان سعودی با صدور فرمان پادشاهی دستور داد شاهزاده سلمان بن عبد العزیز آل سعود ولیعهد وی به عنوان جانشین در مدت نبودش در این کشور زمام امور و اداره مسائل عربستان سعودی را به دست بگیرد.
 
عبدالله بن عبدالعزیز سال گذشته برای معالجه به مغرب سفر کرده بود اما رسانه‌های عربستانی سفر وی را تفریحی و جهت گذراندن تعطیلات در این کشور اعلام کرده بودند.

 هم اکنون درگیری‌های شدیدی میان جناح‌های مختلف و شاهزادگان عربستانی برای رسیدن به قدرت درجریان بوده و طی ماه‌های اخیر شدت بیشتری نیز یافته است به طوری که شاهد تغییرات در برخی از پست‌های کلیدی این کشور بودیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *