يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

وزرایی که هفته آینده به مجلس می‌روند

پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب: 360397
وزرای نیرو، صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی هفته آینده برای پاسخ‌گویی به سؤال نماینده خواف و رشتخوار در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس حاضر می‌شوند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آتی طی جلساتی طرح اصلاح ماده ۹۴ قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران را بررسی می‌کنند.

رسیدگی به طرح استفساریه ماده ۵۸ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، بررسی لایحه نحوه پرداخت هزینه‌دادرسی دستگاه‌های اجرایی و بحث و تبادل‌نظر پیرامون نحوه لحاظ و اعمال سیاست‌های کلی نظام در رسیدگی به طرح‌ها و لوایح(موضوع نامه ریاست مجلس شورای اسلامی) نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

سؤال نگهبان سلامی نماینده خواف و رشتخوار از حمید چیت‌چیان وزیر نیرو، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی هفته آینده در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی می‌شود.

روز سه‌شنبه سیدحسن قاضی‌زاده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ارائه گزارش عملکرد و اقدامات به‌عمل آمده در راستای اجرای بند (ط) تبصره (۹) قانون بودجه سال ۱۳۹۳ کل‌کشور در کمیسیون مذکور حضور می‌یابد.

کارگروه اجتماعی کمیسیون برنامه و بودجه روز یکشنبه طرح اصلاح قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی را بررسی می‌کند.

کارگروه اقتصادی نیز روز دو‌شنبه گزارش نهایی بانک مرکزی درباره چگونگی تخصیص منابع بانکی را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

ادامه بررسی طرح اصلاح ماده ۱۳۲ قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران نیر در دستور کار این کارگروه قرار دارد.

کارگروه عمومی و دفاعی کمیسیون برنامه و بودجه روز سه‌شنبه رسیدگی به تفریغ بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور را ادامه می‌دهد.

کارگروه ویژه روز دو‌شنبه هفته آتی رسیدگی طرح برنامه و بودجه را ادامه می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *