شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۳۳
۱۰۴
پاسخ جهان نیوز به اطلاعیه دفتر هاشمی رفسنجانی؛

نسخه‌ای از این توصیه را هم برای آقازاده محترم بفرستید تا اموال بیت‌المال را به مردم برگرداند!

سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب: 358634
خوب است که دفتر آقای هاشمی نسخه‌ای از توصیه عدم تعدی به بیت‌المال را برای آقازاده محترم‌شان بفرستد تا اموال نامشروع جمع شده از فسادهای نفتی کرسنت، توتال و استات اویل را به بیت المال و مردم بازگرداند.
نسخه‌ای از این توصیه را هم برای آقازاده محترم بفرستید تا اموال بیت‌المال را به مردم برگرداند!
گروه سیاسی جهان نيوز : یکی دو هفته اخیر بی‌شک برزخ جدیدی برای آقای هاشمی رفسنجانی و نزدیکانش بوده است؛ جایی که بین دوراهی "حمایت از اعتبار و صحت خاطراتش" و "بی‌اساس خواندن ادعای دوستانش در دولت و جریان اصلاحات" ماند و انفعال و سکوت را ترجیح داد.

او این برزخ را حاصل مستند "من روحانی هستم" می داند. دولتمردان، فعالان ‌اصلاح طلب و برخی چهره‌های سیاسی خاص در هفته‌های اخیر به یکباره به این مستند هجمه کردند و بخشی از آن را که خاطرات آقای هاشمی است، "دروغ" خواندند. آقای هاشمی هم که هرگز فکر نمی‌کرد، خاطراتش در کنار استفاده‌های جناحی و حزبی،‌ ممکن است برایش دردسرساز هم شود، دچار سردرگمی شد.

شاید برای فرار از این فضای آزاردهنده بود که وی به دولتمردان توصیه جدی کرد که به فکر کار و حل مشکلات باشند زیرا اگر وضع به همين منوال باقي بماند "بايد خطر بازگشت احمدي‌نژاد را جدي بگيريم." آقای هاشمی این سخنان را در روزهای اخیر در جمع تعدادی از حامیانش بیان کرد تا شاید دو قطبی جعلی و انحرافی "هاشمی-احمدی نژاد" دوباره زنده شود.

جهان نيوز هم پس از اطلاع از این سخنان و اهداف سیاسی‌اش، آن را رسانه‌ای کرد. اما به سرعت روشن شد که این اطلاع رسانی بر آقای هاشمی خیلی گران آمده است؛ چنانچه دفتر وی خبر جهان نيوز را با اطلاعیه‌ای پر از اتهام تکذیب کرد.

بر اساس جوابیه دفتر آقای هاشمی رفسنجانی که به امضای «محمد هاشمی» برادر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام رسیده، انواع اتهامات از جمله "رؤیاپردازی"، "خبرسازی جعلی"، "شایعه‌سازی"، "افراط"، "خوراک سازی تبلیغاتی"، "تخریب"، "ناشی گری"، "ادبیات خارج از عرف"، "رفتار ضدفرهنگ"، "ایجاد ناامیدی در جامعه"، "اختلاف افکنی"، "اتهام زنی"، "دروغ پردازی"، "انحراف" و... به جهان نيوز نسبت داده و تهدید به شکایت شد.

جهان نيوز هم فورا در پاسخی صریح به این اتهامات ناشی از خشم دفتر آقای هاشمی، بر صحت خبرش تاکید کرد اما نکته جالب در این اطلاعیه، تهمتی بود که مصادیق بارز و شناخته شده آن در میان برخی اطرافیان جناب آقای هاشمی رفسنجانی جولان می دهد نه در جهان نيوز.

در جوابیه دفتر آقای هاشمی به جهان نيوز آمده است: "اقلیتی انگشت‌شمار که تریبون‌های رسانه‌ای خود را با پول بیت‌المال نیز اداره می‌کنند، به جای صداقت رسانه‌ای که رسالت آنها در جهت افزایش آگاهی جامعه از طریق خبررسانی و خبرنگاری است، به خبرسازی روی آورده‌اند."

این ادعا با توجه به سوابق و فسادهای برخی مدیران و آقازاده‌های گردن کلفت جناب آقای هاشمی، ادعایی بامزه و خنده‌آور به نظر می رسد.

لازم به تاکید و تصریح چندباره است که جهان نيوز هرگز از بیت‌المال ارتزاق نکرده و حاضریم اسناد ادعایی دفتر ایشان را خود منتشر نماییم! البته معلوم نیست شاخک های حساس دفتر ایشان به هزینه کرد از بیت المال، چرا به هزینه‌های کلانی که از جیب مردم برای تشکیل ستادهای انتخاباتی آقای هاشمی در دانشگاه آزاد شد و شهریه فرزندان ملت به پای فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ و فتنه‌گران ریخته شد و هزینه‌های میلیاردی از سازمان بهینه سازی مصرف سوخت برای ستادهای انتخاباتی حاج آقا اعتراضی نکرده و نمی کند.

خوب است که دفتر آقای هاشمی نسخه‌ای از توصیه عدم تعدی به بیت‌المال را برای آقازاده محترم‌ ایشان بفرستد تا اموال نامشروع جمع شده از فسادهای نفتی کرسنت، توتال، استات اویل و ... را به بیت المال و مردم بازگرداند.



البته با توجه به حمایت‌های حیرت‌انگیز از آقازاده معلوم الحال و خوش اشتها، اساسا تمام اقدامات این آقازاده را خدمت به مردم، انقلاب و اسلام دانسته و اتهاماتش را کذب می داند.


با این حال، تمام اسناد این فسادهای چند ده میلیون دلاری در اختیار جهان نيوز است و ما هم مانند ملت داغدار از آقازاده‌های مفسد و تحت فشار از معیشت سخت این روزها، منتظر تشکیل دادگاهی برای رسیدگی به آنها هستیم. البته اگر دفتر جناب آقای هاشمی لازم بدانند جهان نيوز مانعی در انتشار اسناد محکمه پسند این فسادها نمی‌بیند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درود بر این همه شجاعت جهان نیوز. ایستادن مقابل چنین آقازاده‌های مسئله‌داری جنم می خواد که تو داری.
فدایی داری جهان.
محسن
جهان مچکریم!!!
United Kingdom
هزاران مثبت
جهان جان اینها فقط هارت و پورت می کنن معلوم میشه برجک را خوب نشانه گرفتی
یک مبارز بامفاسد اقتصادی
Iran, Islamic Republic of
فقط و فقط برای خدا مبارزه کنید که خداوند حتما کمکتان می کند همچنانکه حقیر را مورد عنایت قرار داد.
جهان چته؟دیونه شدی
فردا فیلتر میکنند مگر نمی دونی اینا ...نباید در موردشون حرف زد
نه بابا حق و حقیقت صداش رو نمی شه برید
درود بر هاشمی
سید
.... زمان بخصوص داخلی ها
مجیییییییییییزززززززززززززززززززززززززززززززز
پاچه......
نه لا درود
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم
برای کلید کردن روی یک گزینه همیشه دو حرکت انجام میشه.
اول یک فشار کوچک با انگشت روی دکمه مورد نظر است و بعد رها کردن آن.
تا رها نکنی گزینه مورد نظر فعال نمیشه. پس اگر اشتباهی روی یک گزینه کلید کردید ولی هنوز دست شما در حال فشار روی کلید است و رها نکردید در همان وضعیت با حرکت دست نشانه موس رو از روی گزینه مورد نظر دور کنید بعد فشار دست رو رها کنید. اینطور رأی و کلید شما ثبت نمیشه.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر ... تمامیت خواهی کارگزاران
...هنوزنفهمیدی همین ...چه کلاه گشادی سرملت گذاشتن،...
همه می دونن همهههه
Iran, Islamic Republic of
جو زده نشو هموطن . روزی از این حرفت پشیمان می شوی.
کریم شیره ای
احشنت ! هاشمی ژنده باد کروبی مرده باد خاتمی اژ حشر اژاد باید گردد یا میر حشین مرگ بر شدام حشین
به امید نابودی....
البته توی ....
مجید مجد
بابا چقدر شیتیل می گیری مجیز می گی؟
به خدا آدم تعجب می کنه ، واقعا آیا این عدالت است ؟
تا کی باید تاوان این آقازاده را بدیم ؟
آخه به چه دلیل مردم باید تاوان اینها رو بدن ؟
تا کی ؟
تا کجا ؟
hamid
جهان جان چقد سوزت گرفته!!!
آبو بریز جیگر...
سید
جهان اگر سوزش گرفته بخاطر دین و آئین وفرآن و ملت مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی است اما گویا بعضی ها سوزش که چه عرض کنم آتش به همه ی جانشان گرفته و انشاءالله تعالی دارند تمرین میکنند برای آتشی که در انتهای جهنم برایشان مهیا شده .

....
ظاهرا که سوزش مال شماست این آبو واسه خودت نگه دار
بنده خدا یکی هم که داره افشاگری می کنه شما پرت و پلا می گی؟
شما ظاهرا وضعت بدتره
آبو باید رو.......تو ریخت که معلومه بدجوری جیزت گرفته، جهان فقط جواب اون هاشمی...داده توچراعصبانی شدی،نکنه توهم ازدارودسته اونی که اینقدرخوردی که حتی نمی تونی شکمتو ازروزمین جمع کنی!!!!!!!!اگه واقعا اینی که ....
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم
سوفیا لوره
حمید انگلیسی خب سوز هم داره مردم چارتا چارتا شهید دادند ولی این بابا و خاندانش به کمتر از کل ایران قانع نیستند سوز داره چه سوزی
محمد
Iran, Islamic Republic of
خجالت بکش. علنا داری از فساد خانواده ه...دفاع میکنی.
اگه وقتی درب خانه فاطمه را به آتش کشیدند و کسی نبود صدای مظلومیت زهرا را بشنود تو اونجا بودی از چه ادبیاتی برای حرف زدن با خانم استفاده می کردی؟!
باز هم آدم ها رو می شمردی یا دنبال حق می رفتی؟
میلاد
جهان نیوز مچکر واقعی هستیم
ظاهرا بدجوری این مطلب به مذاق کاربرا خوش اومده نظرات و مثبت و منفی ها اینو ماثبات می کنه
جهان نیوز یه دونه ای!
بفرستن هم آقازاده نمی بینه
Iran, Islamic Republic of
آقا دم شما گرمممممممم... خدا خیرت بده جهان جان... ما محکم پشتت وایسادیم...
وای به روزی که وجدان تاریخ ایران هاشمی و خانواده اش را محاکمه ... کند.
حسین زاده
سلام

جهان جان!

گردن های کلفت آق و آقازاده فقط با تبر علی گونه که بت ها را از بالای کعبه به پائین ریخت می توان زد!!!

شما کاری نمی توانید بکنید!!!
این حنای شما در سال 88 هم رنگ نداشت
ای بدبخت خدا عقل کورتو بینا کنه.
به دل نگیر جهان
کافر همه را به کیش خود پندارد
درود بر جهان نیوز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بالاخره یکی باید این حاج آقا و آقازاده هاشو سر جاش بنشونه دیگه!
جهان نیوز برو دنبال گرفتن پول بیت المال از بابک زنجانی عزیز دردونه شما در دولت محبوبتون؟!
دنبال اونم هست ولی اول با سابقه ها !!
راستی وچپی نداره ،دزد ،دزده وباید ازحلقوم همشون مالمونو بکشیم بیرون.
عصمت بابلی
خود بابک زنجانی که ماه ها قبل از دستگیری مصاحبه کرد و گفت رفسنجانی بحرمانی منو که سرباز بودم و سه ماه بیشتر خدمتم نمانده بود به محس نوربخش مقبور رئیس بانک مرکزی معرفی کرد و یهم دلار میداد و من آزاد میفروختم و روزی 17 میلیون تومن سود میکردم
احمد
دمت گرم جهان جان
زدی تو دهنشون

بزنم تو دهنش!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
ياشاسين جهان نيوز، دست مريزاد به هر قيمتي كه تمام شود ،واقعاً دست شما درد نكند ، لااقل شما بگوييد تا نگويند مردم نمي فهمند
Iran, Islamic Republic of
خدایا ملت شهید داده ایران تا کی از دست این آقازاده های مسئله دار خلاصی پیدا می کند؟؟ تا کی؟؟؟
مجید
....
هاشمی اجازه محاکمه فزندانش را نخواهد داد چراکه خود زیر سئوال خواهد رفت.
یا علی خدا قوت
یک مبارز با مفاسد اقتصادی
Iran, Islamic Republic of
سلام.جهان نیوز.اگر مقابله با مفاسد اقتصادی برای خدانباشدهیچ ارزشی ندارد .لذا فقط و فقط برای خدا کارکنید که خداوند ترس شماها را در دل مفسدان ایران قرار می دهد.مطمئن باشید
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر خیلی خوب گفتی.
هر کاری برای خدا باشه ارزشمنده
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
حمید جان مثل اینکه از این جواب دندان شکن جهان شما بیشتر سوخته ای، پرونده آقای هاشمی و تبار ایشان و ایجاد رهبری کاذب برای خودش و خانواده ... در مقابل مقام ولایت اظهر من الشمس است خیلی باید تعصب کور داشت که بی مورد از کسی دفاع کرد
یک طلبه از تهران
بدون خارج شدن از ادب و نزاکت و تمسک به دروغ باید ماهیت این جریان برای مردمن به خصوص جوانها افشا بشه! انحرافات فکری و سیاسی و اقتصادی این جریان مرفه و سرمایه دار و غربگرا که به نقطه تجدید نظر در اصول و ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی رسیده اند باید افشا بشه...
فرهاد
جهان جان اینا این حرفها رو فقط در مورد ملت صادق میبینن نوبت خودشون که میرسه اسمش مشیت الهی میشه. این خانواده حق تک تک ملت ایران به گردنشونه ،تا کی وقت حساب و کتاب برسه ما هم منتظریم
کاوه
درود بر جهان نیوز آزاده و شجاع خیلی اقایی خدا انشالله برای مظلومین و مستضعفین حفظت کند. در مبارزه بر علیه تمامیت خواهان و مستکبران برای تک تک شما عدالتطلبان از ذات لایزال الهی طلب سلامت و استقامت و سربلندی میکنم.
Iran, Islamic Republic of
...ازرياست قوه قضائيه انتظار ورود به اين گونه پروندها بسيارميباشد.
هاشم
تورو خدا ژست آقازاده راببینید انگار هنوزم طلبکاره
از زمین و زمان اینا طلبکارن
شاهو
...
خدا دلهایتان را از نور حکمتش روشن کند که یک برای یک لحظه هم شده خانه امید دل ما رو روشن کردین
جهان در ارایه اخبار مستدل واگاهی بخشی بی نظیر است.ما مخاطبان از مشی روشنگرانه جهان حمایت می کنیم.
...
بازم نگفتید منبع خبرتون چی هست؟
...
... این فریادها چاره ساز نیست ....
Iran, Islamic Republic of
این را همه ملت می داند تمام تلاش هاشمی فقط برای فرزندان خودش است نه فرزندان این ملت که گول امثال این خانواده خورده و در فتنه 88 شرکت نموده و الان یا در زیر خروارها خاک آرمیده و یا در زندانها به حالت نامعلومی اسیر می باشند اما این آقازاده فراری لندن نشین همچنان در تمام محافل مسئولین مملکتی شرکت نموده و می نماید خدایا تو جای حق نشسته ای حق این ملت را از اینگونه آقازاده گان مفسد بگیر. آمین یا رب العالمین
Iran, Islamic Republic of
آمین یا رب العالمین
Iran, Islamic Republic of
خدایا ،بار الها،پروردگارا قسمت میدهیم به حرمت وعظمت خودت به حرمت رسول الله،کعبه،قرآن ،به حرمت دوازده امام معصوم (س) وبه حرمت مقربان درگاهت،به حرمت این ماه رجب که دشمنان اسلام وقرآن نظام ورهبری مارا اگر قابل هدایت نیستند رسوا وریشه کن ونابود بفرما
محمد
Iran, Islamic Republic of
آمین یا رب العالمین
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظت کنه جهان نیوز. مرگ بر غربزده هایی که میخوان آرمانهای آسمانی ما و ارزشهای ناب انقلاب اسلامی رو به دو روز زندگی اشرافی در دنیا بفروشن یا الله
آل صیهون
آقای رفسنجانی و خاندانش برای ماهم بی اندازه زحمت کشیده و میکشد پایذار باشند
Iran, Islamic Republic of
لطفا بفرمایید هزینه های سایت و حزبتان را از کجا تامین میکنید....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مطمئناً از محل تأمین اعتبار سایت های دارو دسته هاشمی نیست!
خدا یه عقلی بتو بده، همین طوربه ملت که دارن چوب حماقتشونو می خورن،....
Iran, Islamic Republic of
شما نگران نباش. هر وقت از شما طلب هزینه سایت را نمودند آنوقت حق داری سوال کنی.
شما لطف کن و توضیح بده هزینه روزنامه های زنجیره ای افسادطلب ها از کجا تامین می شه ؟
کریم شیره ای
راشت میگه دیگه اژکحا اورده ای ما ژیره یک بشت مانده ایم ولی تو شایت ژدی یاالله بگو هژینه اش با کیه همش گیر میدی به رفشنجانی و پشران
شيره اي حياكن اصول گراها رو رها كن .
ببين تو برو تو جرگه اصلاح طلبا برا ما اصول گراها افته يه شيره اي طرفدارمون با شه . ما طرفدار شيره اي نخواييم چه كسي رو بايد ببينيم .
Iran, Islamic Republic of
قبلا اعلام کردند
https://www.jahannews.com/vdcbw9bffrhb59p.uiur.html
ایووووووول،ترووخدا اسنادتون رودرمعرض دید بگذارید تا ملت این ... وبچه هاشو بشناسن...
گوش نمی ده آقازاده
ایرانی
تمام بدبختیهای این مملکت مربوط به این خاندان است...
تمام نه ، اگر منصف باشیم بلکه عمدۀ بدبختیهای این مملکت مربوط به این خاندان است
کی می خوایم از شر کارای بعضیا خلاص شیم نمی دونم
Iran, Islamic Republic of
احسنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
تو را درود تو را سپاس که فریاد برآوردی با شجاعت
رها
یعنی خدا و پیغمبری هیچ قانون در برخورد با متجاوزین به بیت المال در این کشور وجود ندارد ...
Iran, Islamic Republic of
مهدی هاشمی............
خدایا عاقبت ما و این خاندان را دختم به خیر کن
United Arab Emirates
خدایا هاشمی را ..... حفظ کن.
Iran, Islamic Republic of
جهان داداش فدایی داری
حق گو
Iran, Islamic Republic of
رو كه نيست . سنگ پاي قزوين است

....
Iran, Islamic Republic of
راستش جهان عزیز ما گیج شدیم
اونا میگن شما از پول بیت المال استفاده می کنید شما میگید اونا.
بهتر نیست اسنادتون رو منتشر کنید تا ما هم قضاوتی برای خودمون داشته باشیم

دوست ندارم آخرتم رو به دنیای هیچ کس بفروشم!
کیا
Iran, Islamic Republic of
تاریخ ایران چنین خانواده ای ...کار به ملت تاکنون به خود ندیده است ؟
...! حرف مفت که یعنی همان که ...!!!!!!!!!!!!!!!1
دانشجوی عدالتخواه
....
هاشمی که وضعیتش معلومه و کار از این حرفها و تهدیدها گذشته
...
رضا
چقدر محجوبند آیت الله اصلا به انتقادات جواب نمی دهند .....برادرشون به حمایت داداش جواب تهمتها!!! رومیدند اینجوری ...
کیکانلو
من با چشمانی اشکبار .منتظر اجرای عدالتم ....
Iran, Islamic Republic of
جهان! رفتارتان كينه توزانه .... است!!
Iran, Islamic Republic of
وضعیت فرهنگی در دوران کسی که آرزوی «نجات فرهنگ» را دارد .( ....)
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز عزیز؛ پیکار دلیرانه و زیبای شما در برابر نمادهای زر و زور و تزویر، تحسین و شوق برانگیز است. من اخبار را ذخیره می کنم و در خانه می خوانم. متاسفانه وقتی زمان دارم، به اینترنت دسترسی ندارم تا در سایر مطالب تان هم نظر بگذارم. اما بگویم: رسانه محبوب من هستید
داداش...!
... ای داداش ... قدیمیا میگفتن به ... رو بدی...
اگر دادگاه اقدام به محاکمه اقازاده نکند،جهان بایداسنادرا دراختیارمردم قراردهدتاخودقضاوت کنند!هرچندبدون رویت سندهم دیده ایم چگونه خودشان رابالاتر از شاهان فرانسه وعربستان و...میدانند!خداصبرزیادی دارداما به موقع باد تکبرو خودخواهی را خالی میکند!
یک خانم
بیت المال در خیلی راههای غلط صرف میشه
در جذب بازیکن فوتبال ، در روی پانگهداشتن خودروی ملی!! ، در چاق و چله کردن افراد وابسته به مسئولین دولت ، در اختلاس ها ، در بیمه های جعلی ودروغین و....
بعد دولت برای ندادن یارانه به ملتی که تا خرخره زیر بار فشارهای اقتصادی و پرداختهای مالیاتی و قبوض سنگین ،قرض دار شده و دست وپا میزند، به هزار التماس و تهدید روی می آورد.
عالی بود شجاع باشید بگویید هرگز نترسید اینها اسلامی باقی نگذاشته اند هاشمی ها خوب خود را بسته اند مهدی باید محاکمه میشد اگر اکبر شاه نبود حالا باید این پرونده را رهبر انقلاب باید پیش ببرد وگرنه کسی جرات ندارد اگر اقا مسولیت این کار را به عهده نگیرد انموقع مردم در دست این ددان میماند بعد کار به جاهای باریک کشیده میشود