کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پاسخ جهان نیوز به اطلاعیه دفتر هاشمی رفسنجانی؛

نسخه‌ای از این توصیه را هم برای آقازاده محترم بفرستید تا اموال بیت‌المال را به مردم برگرداند!

16 ارديبهشت 1393 ساعت 0:00

خوب است که دفتر آقای هاشمی نسخه‌ای از توصیه عدم تعدی به بیت‌المال را برای آقازاده محترم‌شان بفرستد تا اموال نامشروع جمع شده از فسادهای نفتی کرسنت، توتال و استات اویل را به بیت المال و مردم بازگرداند.


گروه سیاسی جهان نیوز : یکی دو هفته اخیر بی‌شک برزخ جدیدی برای آقای هاشمی رفسنجانی و نزدیکانش بوده است؛ جایی که بین دوراهی "حمایت از اعتبار و صحت خاطراتش" و "بی‌اساس خواندن ادعای دوستانش در دولت و جریان اصلاحات" ماند و انفعال و سکوت را ترجیح داد.

او این برزخ را حاصل مستند "من روحانی هستم" می داند. دولتمردان، فعالان ‌اصلاح طلب و برخی چهره‌های سیاسی خاص در هفته‌های اخیر به یکباره به این مستند هجمه کردند و بخشی از آن را که خاطرات آقای هاشمی است، "دروغ" خواندند. آقای هاشمی هم که هرگز فکر نمی‌کرد، خاطراتش در کنار استفاده‌های جناحی و حزبی،‌ ممکن است برایش دردسرساز هم شود، دچار سردرگمی شد.

شاید برای فرار از این فضای آزاردهنده بود که وی به دولتمردان توصیه جدی کرد که به فکر کار و حل مشکلات باشند زیرا اگر وضع به همين منوال باقي بماند "بايد خطر بازگشت احمدي‌نژاد را جدي بگيريم." آقای هاشمی این سخنان را در روزهای اخیر در جمع تعدادی از حامیانش بیان کرد تا شاید دو قطبی جعلی و انحرافی "هاشمی-احمدی نژاد" دوباره زنده شود.

جهان نیوز هم پس از اطلاع از این سخنان و اهداف سیاسی‌اش، آن را رسانه‌ای کرد. اما به سرعت روشن شد که این اطلاع رسانی بر آقای هاشمی خیلی گران آمده است؛ چنانچه دفتر وی خبر جهان نیوز را با اطلاعیه‌ای پر از اتهام تکذیب کرد.

بر اساس جوابیه دفتر آقای هاشمی رفسنجانی که به امضای «محمد هاشمی» برادر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام رسیده، انواع اتهامات از جمله "رؤیاپردازی"، "خبرسازی جعلی"، "شایعه‌سازی"، "افراط"، "خوراک سازی تبلیغاتی"، "تخریب"، "ناشی گری"، "ادبیات خارج از عرف"، "رفتار ضدفرهنگ"، "ایجاد ناامیدی در جامعه"، "اختلاف افکنی"، "اتهام زنی"، "دروغ پردازی"، "انحراف" و... به جهان نیوز نسبت داده و تهدید به شکایت شد.

جهان نیوز هم فورا در پاسخی صریح به این اتهامات ناشی از خشم دفتر آقای هاشمی، بر صحت خبرش تاکید کرد اما نکته جالب در این اطلاعیه، تهمتی بود که مصادیق بارز و شناخته شده آن در میان برخی اطرافیان جناب آقای هاشمی رفسنجانی جولان می دهد نه در جهان نیوز.

در جوابیه دفتر آقای هاشمی به جهان نیوز آمده است: "اقلیتی انگشت‌شمار که تریبون‌های رسانه‌ای خود را با پول بیت‌المال نیز اداره می‌کنند، به جای صداقت رسانه‌ای که رسالت آنها در جهت افزایش آگاهی جامعه از طریق خبررسانی و خبرنگاری است، به خبرسازی روی آورده‌اند."

این ادعا با توجه به سوابق و فسادهای برخی مدیران و آقازاده‌های گردن کلفت جناب آقای هاشمی، ادعایی بامزه و خنده‌آور به نظر می رسد.

لازم به تاکید و تصریح چندباره است که جهان نیوز هرگز از بیت‌المال ارتزاق نکرده و حاضریم اسناد ادعایی دفتر ایشان را خود منتشر نماییم! البته معلوم نیست شاخک های حساس دفتر ایشان به هزینه کرد از بیت المال، چرا به هزینه‌های کلانی که از جیب مردم برای تشکیل ستادهای انتخاباتی آقای هاشمی در دانشگاه آزاد شد و شهریه فرزندان ملت به پای فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ و فتنه‌گران ریخته شد و هزینه‌های میلیاردی از سازمان بهینه سازی مصرف سوخت برای ستادهای انتخاباتی حاج آقا اعتراضی نکرده و نمی کند.

خوب است که دفتر آقای هاشمی نسخه‌ای از توصیه عدم تعدی به بیت‌المال را برای آقازاده محترم‌ ایشان بفرستد تا اموال نامشروع جمع شده از فسادهای نفتی کرسنت، توتال، استات اویل و ... را به بیت المال و مردم بازگرداند.

نقش مهدی هاشمی در فتنه 88 به روایت کمیسیون اصل 90

نقش مهدی هاشمی در پرونده کرسنت روشن است

البته با توجه به حمایت‌های حیرت‌انگیز از آقازاده معلوم الحال و خوش اشتها، اساسا تمام اقدامات این آقازاده را خدمت به مردم، انقلاب و اسلام دانسته و اتهاماتش را کذب می داند.

مهدی تحت فشار است/ این‌ همه اجحاف، یکی‌ هم به پسرم

با این حال، تمام اسناد این فسادهای چند ده میلیون دلاری در اختیار جهان نیوز است و ما هم مانند ملت داغدار از آقازاده‌های مفسد و تحت فشار از معیشت سخت این روزها، منتظر تشکیل دادگاهی برای رسیدگی به آنها هستیم. البته اگر دفتر جناب آقای هاشمی لازم بدانند جهان نیوز مانعی در انتشار اسناد محکمه پسند این فسادها نمی‌بیند.


کد مطلب: 358634

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/358634/نسخه-ای-این-توصیه-هم-آقازاده-محترم-بفرستید-اموال-بیت-المال-مردم-برگرداند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com