دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲

حراج آبرو فقط بخاطر ۳۰۰ هزار تومان!

پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب: 358021
رئیس پلیس فتا انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری مدیر یک کافی‌نت خبر داد که با سوء استفاده از اعتماد مشتریان اقدام به برداشت سه میلیون ریال وجه نقد کرده بود.
به گزارش جهان، سرهنگ اسد الله زحمتکش در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: شخصی با در دست داشتن شکوائیه‌ای به پلیس فتا کرمانشاه مراجعه کرد و گفت که مبلغی بالغ بر ۳ میلیون ریال بصورت اینترنتی و غیرمجاز از حساب وی برداشت کرده‌اند.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه گفت: کارکنان پلیس فتا استان بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با انجام استعلامات فنی و کار علمی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی متهم شدند و با دستور قضایی وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اقرار متهم به جرم خود گفت: متهم اذعان داشت که صاحب یک کافی‌نت می‌باشد و شاکی برای انجام کارهای اینترنتی به او مراجعه کرده و اطلاعات بانکیش را در اختیار وی قرار داده تا به وسیله آن کارهای بانکی‌اش را انجام دهد تا اینکه وسوسه شده و با یادداشت آنها اقدام به برداشت از حساب شاکی کرد.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه عنوان داشت: در این سرقت شاکی بدون توجه به هشدارهای پلیس فتا اطلاعات خود را در اختیار فردی غریبه قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: از همشهریان عزیز خواهشمندیم ضمن رعایت نکاتی که بارها از طریق رسانه ها اعلام داشتیم از اعتماد بیجا به افراد بپرهیزند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *