جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مرد مخرب عابربانک‌ها دستگیر شد

يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 361929
سرکلانتر یازدهم پلیس پایتخت از دستگیری مردی خبرداد که به بهانه مشکلات روانی اقدام به تخریب دستگاه‌های عابربانک می‌کرد.
به گزارش جهان، سرهنگ ابوالقاسم باقری شاد در گفت وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبرگفت: در ساعت ۲۱:۵۰ روز بیست و هفتم اردیبهشت ماه امسال، در پی تماس مسئولان یکی از مراکز خرید حوالی میدان امام حسین(ع) مبنی بر حضور سارق در محل ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام و به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: پس از اینکه ماموران در محل حضور یافتند فردی به هویت "بهروز" ضمن مراجعه به ماموران خود را مسئول فروشگاه معرفی کرد و بیان داشت که شیشه دستگاه خودپرداز (ATM) بانک شهر نصب شده در فروشگاه، توسط فردی که وی را مورد خطاب قرار می داد تخریب شده است.

باقری شاد با بیان اینکه به همین منظور فرد مخاطب مورد بازجویی شفاهی ماموران قرار گرفت که جوابهای ضد و نقیض در معرفی خود داده و اظهار داشت من مشکل روحی و روانی دارم و از مسیر میدان امام حسین (ع) تاکنون، هر چند تا خودپرداز بوده شکسته ام.گفت: به دنبال این موضوع ماموران به بازرسی از متهم پرداخته و در بازرسی بدنی کارت شناسایی وی کشف شد و هویتش بنام "منوچهر" فاش شد.

به گفته وی، در بررسی مشخص شد این فرد شیشه دو دستگاه خودپرداز را تخریب کرده است و برای این فرد پس از انتقال به کلانتری به دلیل تخریب اموال دولتی، پرونده‌ای تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع داده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *