سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

اتهام جدید مقامات قضایی به حامیان مرسی

چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب: 357975
مقام‌های قضائی مصر دستور بازداشت تعدادی از حامیان رئیس جمهور برکنار شده مصر به اتهام توطئه برای ترور عدلی منصور را صادر کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مقام‌های قضائی مصر دستور بازداشت چهار تن از حامیان «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده مصر به اتهام توطئه برای ترور «عدلی منصور» رئیس جمهور موقت این کشور را صادر کردند.

منابع نزدیک به دادستانی مصر اعلام کردند که این چهار نفر متهم به تلاش برای هدف قرار داده خانه منصور در شهرک ۶ اکتبر شده‌اند.

منابع امنیتی نیز به سی ان ان گزارش داده‌اند که تعدادی نقشه و عکس از خانه منصور و تصاویری از اعتراضات حامیان اخوان در میدان‌های رابعه العدویه و النهضه، هنگام بازداشت این افراد ضبط شده است.

بعد از برکناری مرسی و ادامه اعتراضات حامیان وی، نیروهای امنیتی مصری و اعضای دولت موقت از جمله وزیر کشور مصر مورد هدف افراد مسلح قرار گرفته‌اند.

دولت نیز با هدف به انزوا کشیدن اخوان این گروه را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد و ضمن مصادره اموال این گروه فعالیت اخوان را ممنوع اعلام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *