جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

پیش‌بینی رئیس اتحادیه طلا از بازار

پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 357904
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در گفتگو با «نسیم» از تثبیت قیمت طلا طی سه روز آینده خبر داد و افزود: از دیروز تا کنون قیمت سکه در ایران مطابق با قیمت‌های جهانی طلا بوده و هیچ حبابی در بازار وجود ندارد.
به گزارش جهان به نقل از نسیم، محمد کشتی آرای با اشاره به روند نزولی قیمت طلا، از کاهش ۲۵ هزار تومانی قیمت سکه طی یک هفته گذشته خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود که در ۳ روز آینده قیمت طلا در بازارهای ایران ثابت باقی بماند.

وی در ادامه سخنان خود تاثیر نوسانات نرخ ارز بر قیمت طلا را مورد اشاره قرار داد و افزود: البته در حال حاضر نوع تعادل در بازار کشور ایجاد شده و قیمت طلا مطابق با قیمت‌های جهانی است و هیچ حبابی در بازار وجود ندارد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر همچنین اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را در افزایش قیمت طلا در هفته‌های گذشته بی‌تاثیر دانست و گفت: طلا یک کالای اساسی در سبد خانوار به شمار نمی آید که از اتفاقات این چنینی تاثیر پذیرد.

وی در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر کاهش عرضه سکه از سوی بانک مرکزی نیز گفت: در حال حاضر نوعی تعادل بین عرضه و تقاضا وجود دارد و هیچ گونه افزایش تقاضایی را در روزهای اخیر نداشته‌ایم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *