جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - 24 May 2024
 
۰

دستگیری مامور قلابی یک نهاد امنیتی

دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب: 356267
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری فرد با سابقه که با عنوان قلابی مامور یک نهاد امنیتی از شهروندان سمنانی، کلاهبرداری می کرد، خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا میرزایی با اعلام این خبر، افزود: با دریافت گزارشی مبنی بر کلاهبرداری، ماموران پلیس اطلاعات استان، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری این فرد آغاز کردند.

وی به شناسایی محل اختفای مامور قلابی در سمنان اشاره کرد و گفت: در عملیاتی غافلگیرانه متهم که از سوابق متعدد کیفری نیز برخوردار بود دستگیر و به پلیس اطلاعات منتقل شد.

میرزایی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف و اظهار کرد: این فرد با معرفی خود به عنوان مامور ویژه نهادهای امنیتی کشور و با وعده استخدام در این نهادها، ۵۷ میلیون ریال کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان به عموم مردم به ویژه جوانان توصیه کرد: از مراجعه به افراد و دفاتر غیرمجاز برای استخدام پرهیز کرده و در صورت مشاهده فعالیت این گونه افراد مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

به گزارش ایسنا، متهم این پرونده پس از تکمیل تحقیقات به دادسرا اعزام و با صدور قراری ۴۰۰ میلیون ریالی راهی زندان شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *