جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ابن‌قاسم: حکم جلب فرکی در جیبم است، نمی‌تواند از اهواز خارج شود!

شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 354495
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:‌حکم جلب آقای فرکی در جیب من است و نمی‌گذارم او از اهواز خارج شود.
ابن‌قاسم: حکم جلب فرکی در جیبم است، نمی‌تواند از اهواز خارج شود!
حسین ابن‌قاسم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص قهرمانی تیم فولاد در پایان لیگ سیزدهم اظهار داشت: در این فصل زحمات زیادی کشیده شد و سختی‌های فراوانی را تحمل کردیم. همه مربیان، بازیکنان و کادر تیم برای این قهرمانی زحمت کشیدند و در این بین صداوسیمای استان خوزستان، مردم خوب اهواز، یگان ویژه و ... نیز به فولاد کمک زیادی کردند.

وی در خصوص صحبت‌هایی که پیش از دیدار گسترش فولاد - فولادخوزستان مبنی بر از پیش بازنده بودن گسترش فولاد شده بود، گفت: خدا را شکر گسترش فولاد بسیار خوب بازی کرد تا شبهه‌ای به وجود نیاید. آنها تیم بسیار جوان و خوبی داشتند که در اهواز نیز با ما یک بر یک کردند. در بازی برگشت نیز بازی جوانمردانه‌ای را شاهد بودیم و ما با یک گل پیروز شدیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که فرکی قصد رفتن از فولاد را دارد یا در این تیم می‌ماند؟ اظهار داشت: آقای فرکی یک مقدار مشکل دارد و باید زانوی خود را جراحی کند. فرکی باید سال گذشته این کار را انجام می‌داد و ما هم چندین بار از او خواستیم که جراحی کند اما لیگ به سرعت آغاز شد و عمل جراحی‌اش به تاخیر افتاد. شاید آقای فرکی مدتی به خاطر عمل زانو از تیم دور باشد اما نمی‌گذاریم این مربی جایی برود.

ابن‌قاسم تاکید کرد: آمدن فرکی به اهواز دست خودش بود اما رفتنش دست خودش نیست و به هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهیم جایی برود. حکم جلب فرکی در جیبم است و برای اینکه از اهواز خارج شود باید تحت‌الحفظ خودم برود و بیاید!

وی در خصوص اینکه سال گذشته هواداران فولاد با سنگ سر فرکی را شکستند اما اکنون دوست ندارند او از این تیم جدا شود، عنوان کرد: ما فرهنگ‌سازی کردیم و اکنون می‌بینید که پرتاب سنگ به تشویق کردن تیم بعد از شکست تبدیل شده است. در بازی با استقلال ما شکست خوردیم اما هیچ اتفاقی رخ نداد و هواداران بعد از شکست‌مان فرکی و بازیکنان را تشویق کردند. هواداران ۲ تیم در کنار یکدیگر نشستند بدون اینکه برای کسی مشکلی به وجود بیاید.

«این فصل لیگ خوبی را شاهد بودیم و حضور ۵ تیم مدعی تا هفته پایانی نشان از کیفیت بالای لیگ دارد.»، سرپرست تیم فولاد با بیان این جمله در خصوص ارزیابی‌اش از لیگ این فصل گفت: جذابیت لیگ امسال بسیار بالا بود و ۵ تیم تا هفته پایانی شانس قهرمانی داشتند. باید از مسؤلان سازمان لیگ نیز تشکر کنیم که این فصل زحمات زیادی کشیدند. آقایان تاج و بهمنی برای برگزاری منظم لیگ تلاش زیادی کردند. اینکه در هفته پایانی لیگ و به صورت همزمان در ۴ شهر شرایطی فراهم کردند که بتوان جشن قهرمانی گرفت کار بسیار سختی بود که سازمان لیگ با تلاش شبانه‌روزی توانست این کار را انجام دهد.

ابن‌قاسم ادامه داد: در تبریز یک جشن قهرمانی باشکوه برگزار شد که بابت این مسئله باید از سازمان لیگ تشکر کنیم. سازمان لیگ، مسئولان برگزاری این مراسم، هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی و ... شبانه‌روزی زحمت کشیدند و نخوابیدند تا مراسم باشکوهی برگزار شود. امیدواریم این اتفاقات ادامه پیدا کند و باید بابت این مسئله از زحمات تاج تشکر کنیم.

وی در خصوص اینکه تصمیم باشگاه فولاد خوزستان برای حضور بازیکنان ملی‌پوش این تیم در اردوی تیم ملی چیست، گفت: ما تمام تمرکزمان روی لیگ برتر و قهرمان شدن بود و به این موضوع فکر نکرده‌ایم. هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ایم و به زودی تصمیم‌گیری می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین به دیدار روز چهارشنبه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و اظهار داشت: بازی روز چهارشنبه برابر الجیش برای ما بسیار مهم است و می‌توانیم با پیروزی برابر این تیم در اهواز صعودمان را به مرحله بعدی قطعی کنیم. در این بازی نیز با قدرت ظاهر خواهیم شد تا ۳ امتیاز را کسب کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *