جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

یحیی:سومی‌هم‌دست‌کمی‌ازقهرمانی‌ندارد

شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 354441
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: سومی ما دست کمی از قهرمانی ندارد و به بازیکنان تیمم به خاطر بازی خوبشان تبریک می‌گویم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی عنوان کرد: بازی خوبی بود و موقعیت‌های دو تیم خوب بود و موقعیت‌های بسیاری داشتیم. بازی جذابی بود و دو موقعیت را به تیر زدیم که شانس زیادی از ما گرفت؛ باخت یک بر صفر، کمترین امتیازی که برای تیم ما داشت، سهمیه آسیایی بود.

سرمربی نفت تهران تصریح کرد: به فولاد به خاطر قهرمانی تبریک می‌گویم و به پرسپولیس با مشکلات زیادی که داشته و سهمیه آسیایی گرفت، تبریک مخصوص می‌گویم و به مربیان و کادر فنی پرسپولیس نیز خسته نباشید می‌گویم و از خانواده نفت تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: ما فوق‌العاده بودیم و فوق تصور ظاهر شدیم و با هزینه کمی که داشتیم، فوق تصورات ظاهر شدیم. ما فقط ۶.۵ میلیارد هزینه کردیم و رسیدن به سومی برای ما کمتر از قهرمانی نبود. افتخار سرمربیگری نفت را داشتم و این تیم، تیم فوق‌العاده‌ای است و من آن را هیچ گاه فراموش نمی‌کنم چون روزهای خوبی را با نفت سپری کردیم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: از اینکه زیاد به بحث فنی نپرداختم، عذرخواهی می‌کنم و از هیئت مدیره و سرپرستی تیم عذرخواهی می‌کنم و هرچند تماشاگران نفت کم بودند اما خانواده نفت بزرگ است.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به اینکه چرا مقابل سپاهان انگار به یک بر صفر راضی بودید، گفت: ما به باخت یک بر صفر راضی بودیم و بضاعت تیم ما کم است و در مقابل تیم پرستاره مثل سپاهان که پر از بازیکنان بین‌المللی است، نمی‌توانستیم کاری کنیم چون سپاهان تیم کمی نیست و با باخت یک بر صفر سهمیه گرفتیم و هدف ابتدای فصل ما این بود که جزو ۵ تیم اول باشیم.

وی گفت: اگر جلو می‌کشیدیم، گل دوم را هم می‌خوردیم و سهمیه از دست می‌رفت و هدف کلی ما سومی بود و اگر گل نخست بازی را روی حرکت هادی نوروزی می‌زدیم، شاید نتیجه جور دیگری رقم می‌خورد و می‌دانستیم که مقابل سپاهان ۲ یا سه موقعیت بیشتر نمی‌شود داشته باشیم اما در کل شرایط را بعد از بازی می‌سنجم و اگر به توافق رسیدیم، می‌مانم.

گل‌محمدی با بیان اینکه کیفیت لیگ چون ۱۶ تیمی شد، امتیازات نزدیک بود و حساسیت بالا بود و کیفیت بالا رفت، اظهار داشت: ما مشکلات بسیاری در فصل داشتیم و مشکلات سخت‌افزاری نظیر زمین داشتم و اگر امکانات بیشتر شود، کیفیت نیز بهتر می‌شود؛ امسال خریدهای فوق‌العاده‌ای مثل بیرانوند و رضاوند داشتیم و شریفی نیز در فصل جاری در سپاهان پدیده بود.

وی درباره بحث دستیاری او در تیم ملی گفت: خود کی‌روش نظر می‌دهد و بستگی به نظر کی‌روش دارد؛ من هم یکی از کاندیداها هستم اما او نظر می‌دهد.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: بیرانوند چیزی از بهترین‌های تیم ملی کم ندارد و بهترین دروازه‌بان فیزیکی است که از نظر فیزیکی فوق‌العاده است و از نظر تجربگی کم تجربه است و شانس این را دارد که یکی از دروازه‌بان‌های تیم ملی باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *