شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح شد:

پیشنهاد رئیس میراث‌ برای بخش‌خصوصی

سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب: 353869
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از حضور رئیس جدید میراث فرهنگی در جلسه امروز خبر داد.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون‌ متبوعش اظهار داشت: پس از بررسی اخبار فرهنگی در جلسه امروز آقای سلطانی‌فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاونان وی در جلسه حضور یافتند.
 
وی ادامه داد: آقای سلطانی‌فر ابتدا گزارشی از عملکرد ستاد تسهیلات نوروزی و همچنین گزارش برنامه‌های خود در سال جدید را ارائه کرد، همچنین نمایندگان نیز سوالات خود در حوزه میراث فرهنگی را از وی پرسیدند.
 
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: ما یک میلیون بنای تاریخی فرهنگی در کشور داریم که هنوز ثبت نشده است و این موضوع به دلیل مشکل اعتبار بوده و اگر بخواهیم به اعتبارات دولتی و بودجه سالانه در زمینه مرمت و ثبت آثار فرهنگی اکتفا کنیم، کافی نخواهد بود.
 
حجت‌الاسلام طاهری در پایان گفت: آقای سلطانی‌فر پیشنهاد داد در زمینه مرمت آثار فرهنگی از بخش خصوصی استفاده شود تا با سرعت بیشتری این بناها مرمت و بازسازی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *