چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

تايلندورزشکارايراني‌رابه‌پليس‌دوبي‌تحويل‌داد

شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 353066
ملي‌پوش پينت بال ايران که هفته‌ گذشته بدون تفهيم اتهام توسط پليس تايلند دستگير شده بود به پليس دوبي تحويل داده شد.
به گزارش جهان، حميد نيکپور، رييس انجمن پينت بال فدراسيون ورزش‌هاي همگاني، در گفت‌وگو با ايسنا، درباره آخرين وضعيت رحمت اسدي، بازيکن پينت بال تيم داتيس که هفته‌ گذشته در تايلند توسط نيروهاي امنيتي اين کشور بدون تفهيم اتهام دستگير شده است، اظهار کرد: طبق آخرين اطلاعات پليس تايلند اين ورزشکار را به پليس دوبي در امارات تحويل داده و هم اينک رحمت اسدي در اختيار پليس دوبي است.

رييس انجمن پينت بال فدراسيون ورزش‌هاي همگاني درباره علت تحويل اسدي به پليس دوبي، خاطر نشان کرد: برخي از رسانه‌هاي تايلند مدعي شده‌اند که اين ورزشکار در امارات مرتکب قتل شده است که مطمئن هستم با توجه به اين که اين ورزشکار بسيار با اخلاق بوده و همواره رفتار جوانمردانه‌اي داشته است، اين گونه اتهامات از او کاملا دور از واقعيت است. فعلا هيچ چيز مشخص نيست و از طريق وزارت امور خارجه و نهادهاي مسئول در حال پيگيري وضعيت او و علت اعزام اين ورزشکار به دوبي هستيم تا واقعيت روشن شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *