يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۸
۲

مادر! لطفا از تروریست ها حمایت نکنید

جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۳۰
کد مطلب: 352771
در ساعات اخیر و به تبع کارم بارها و بارها نوشته ای در قالب نامه منتسب به خانم «گوهر عشقی» مادر «ستار بهشتی» وبلاگ نویسی که در بازداشت درگذشت را از رسانه های برون مرزی شنیده ام که از تروریست های رباینده پنج مرزبان ایرانی در استان سیستان و بلوچستان می خواهد، آنها را آزاد کنند!
به گزارش جهان به نقل از ایرنا،اینکه این بانو با چه استدلالی خطاب به یک گروهک تروریستی که شماری هموطن او ! را ربوده و حتی ادعا کرده یکی از آنها را به شهادت رسانده است، چنین نامه ای می نویسد، جای تامل دارد که تایید این اقدام تروریستی و دیگر اقدامات گروهکی مزدور و حمایت از باج خواهی های تروریست ها ، حداقل آن است که این نه یک برداشت فردی که استنباطی عقلی ، علمی و حقوقی است.

خانم عشقی با این کار خود، بدتر و بدتر از آن، چنین می نماید که با خطاب کردن تروریست ها با عنوان «فرزندان بلوچم» ، همان هدفی را دانسته یا ندانسته مرتکب شده که تروریست ها و حامیان منطقه ای و برون منطقه ای آنها می خواهند که قرار دادن تروریست های «جیش العدل» زیر عنوان «تروریست های خوب!» و بدتر و نابخشودنی تر از همه، جمع بستن یک قوم وطن دوست و مسلمان و مومن و انقلابی ایرانی با گروهی مزدور و تروریست است.

خطاب قراردادن تروریست ها با عنوان فرزندان بلوچم! می تواند قطعا گناهی نابخشودنی از سوی خانم عشقی باشد که با متصل کردن گروهی تروریست به یک قوم اصیل ایرانی با سابقه صدها سال افتخار مرزبانی، صفتی غیر قابل الصاق داده است، قومی که غیرت ملی و دینی اش، هرگز اجازه وطن فروشی نداده است، حتی اگر به واسطه قهر طبیعت سفره اش خالی باشد، از دست به روی کسی نگشوده است و سفره پر از لطف و محبت او همواره به روی همه باز بوده است، بلوچ بوده و قولش و سفره و محبت و نماز و خدایش !

بانوی محترم! آیا شما داستان آن گروه بزرگ از همراهان شهید و سردار بزرگ «قلمبر» را می دانید که به او گرویدند و همگی دردفاع از میهنشان در جنگ تحمیلی حکومت بعثی عراق علیه ایران اسلامی به شهادت رسیدند.

همه آن سفر رفتگان مسافر سعادت یک «قول بلوچی» شهید قلمبر، فدایی کشور، ایرانیان و انقلاب اسلامی شدند.

هر بلوچ که در این خاک دیده به جهان می گشاید، مانند هر ایرانی اصیل ، اول عهدی که با خدا و خود دارد، ادامه دفاع تاریخی این قوم بزرگ از کشور است و از همین روست که شما حتی یک بلوچ خائن را نمی بینید.

مادر محترم ! به جهت عنوان مادری بسیار دوست داشتم، برای شما از طرح ها و برنامه های استکبار برای منطقه بلوچستان ایران و پاکستان می نوشتم . اما دیدم که نه در بضاعت این بحث و نه وقت و زمان آن است!

مادر محترم ! شما که خود را هرکجا با این عنوان می خوانید، آیا از پیشینه فعالیت های این تروریست ها در منطقه آگاه هستید؟ می دانید تروریست هایی را که فرزندان بلوچ خود خوانده اید، نه بلوچ هستند و نه ایرانی و نه حتی مسلمان!

تاکنون دهها تن از بهترین فرزندان همین آب و خاک را که عشقشان پاسداری از امنیت و تمامیت ارضی کشور من و تو بود ، به شهادت رسانده اند! آن فرزندان غیور ایران زمین هم مادر و پدر داشتند، آیا درد آنها را هم حس می کنید!

آنها با درد بزرگ شهادت فرزندان خود ساختند و سر پیش بیگانه خم نکردند، به فرزندان خود افتخار کردند و ملتی نیز به احترام آنها تا ابد دست روی سینه در مقابل کرامت و بزرگی و انسانیت شان سرخم می کند.

مادر ستار بهشتی اجازه دهید، با نهایت احترام به مقام مادری، از شما بخواهم به موضوعاتی که اشراف ندارید، نپردازید. اجازه دهید، موضوع درگذشت مرحوم فرزندتان از مجاری قانونی خود پیگیری شود.

توصیه این فرزند ایران را بپذیرید: بازی در زمین هایی مانند اتحادیه اروپا و موضوعی مانند گروگان گیری را به همان هایی واگذارید که آدرس آن را به شما داده اند.

باور کنید تروریست های جیش العدل! نه ایرانی هستند، نه اهل سنت و نه بلوچ. متشکرم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اگر فقر و محرومیت از استان سیستان و بلوچستان برداشته شود این گروهک ها هم به زباله دان تاریخ میروند.
اما دستهای نمی گذارند تا این راه حل اساسی اجرا شود.