جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۹
۴
دو جوان آینده دار ایرانی در راه لیگ برتر؛

آرسنال به دنبال سردار آزمون / جهانبخش در راه منچستر

جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 351027
دو جوان اینده دار فوتبال ایران که در حال حاضر در دو تیم اروپایی نه چندان مطرح بازی می کنند، مورد توجه دو تیم درجه یک فوتبال جهان شده اند.
آرسنال به دنبال سردار آزمون / جهانبخش در راه منچستر
سرویس ورزشی جهان‌نیوز- سردار آزمون جوان ۱۹ ساله تیم ملی ایران که مورد توجه آرسن ونگر قرار گرفته، در جریان تمرین این تیم مورد بررسی ارزیابان آرسنال قرار گرفت.

سردار آزمون در این باره گفت: قرار نبود این موضوع رسانه‌ای شود و نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده است. در اردوی اسپانیا که بودیم استعدادیاب‌های آرسنال با هماهنگی باشگاه بازی‌های ما را تماشا کردند و صحبت کوتاهی هم با خود من انجام دادند.

سایت "مای‌آرسنال" در این رابطه نوشت: سردار آزمون که در ۱۰ بازی این فصل خود برای روبین کازان ۲ گل به ثمر رسانده مورد توجه مقامات باشگاه است.

این سایت هواداران توپچی‌ها، سردار آزمون را جانشینی خوب برای نیکلاس بندتر مهاجم دانمارکی حال و حاضر این تیم دانستند که قرار است در پایان فصل از این تیم جدا شود.

گفتنی است، سردار آزمون پیش از این مورد توجه چند باشگاه مطرح اروپایی از جمله اینترمیلان ایتالیا و بفیکای پرتقال نیز قرار گرفته بود.

علیرضا جهانبخش در راه منچستر یونایتد؟

به گزارش جهان، سایت "تریابل‌فوتبال" نیز از تمایل مسئولان منچستر یونایتد برای جذب هافبک ایرانی تیم فوتبال نایمخن هلند خبر داد.

ارزیابان باشگاه منچستریونایتد که برای تماشای بازی مارنیک ورمیجل بازیکن بلژیکی قرض داده شده خود به نایمخن، از تمرینات این تیم بازدید می‌کردند؛ از سبک بازی جهانبخش متعجب شده و تحت تاثیر بازیکن ۲۰ ساله ایرانی قرار گرفته اند.

جهانبخش در این باره گفت: خوشحالم که توانسته ام مورد نظر منچستری ها قرار بگیرم و پیوستن به این تمی رویایی بزرگی است.

علیرضا جهانبخش که در ۲۴ بازی این فصل خود برای نایمخن، ۴ گل به ثمر رسانده و سابقه یک گل ملی در ۴ بازی را در کارنامه دارد.

گفتنی است چندی پیش نام این دو بازیکن ایرانی در جمع ۱۰۰ بازیکن آینده دار فوتبال دنیا در کنار بازیکنانی چون آلابا (اتریش- بایرن‌مونیخ)، نیمار (برزیل، بارسلونا)، ایسکو (اسپانیا، رئال مادرید) ،جک ویلشیر (انگلیس، آرسنال)، مارکو ایکاردی ( ایتالیا، اینتر) و ‌ماریو گوتسه (آلمان، بایرن مونیخ) قرار گرفته بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بیخیال
با انجام چند بازی خوب در جام جهانی این پیوستن به دو تیم پرطرفدار انگلیسی یا تیم های درجه یک اروپایی دیگر دور از دسترس نخواهد بود.
انشاالله ؛یاعلی
حسین
خدا کنه این دو نفر به وضعیت لژیونر های ما در اروپا یه سر و سامانی بدن. امیدوارم دوره علی دایی و مهدوی کیا در اروپا تکرار بشه.
جعفر
سلام
خیلی ها از کلید وسط موس برای باز کردن یک تب جدید استفاده میکنند ولی شما این کلید را برای این شش خبر بالا غیر فعال کرده اید که اذیت کننده است لطفا انرا فعال کنید با تشکر
یه نکته بی ربط "بنفیکا پرتغال" .پرتقال یک میوه است آن کشوره با "غ" می باشد!!!