چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

کاخ دادگستری حلب دراشغال تکفیریها

پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 350947
گروه‌های تروریستی تکفیری پس از چند روز حملات مستمر و گسترده، سرانجام شب گذشته «کاخ دادگستری» حلب را اشغال کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سه گروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره» و «جنبش آزادگان شام» و «ارتش مجاهدین» حملات سخت و گسترده‌ای را از سمت غربی حلب و در سه محور بنی زید – اللیرمون - ضهرة عبد ربه انجام داده و مقر اطلاعات هوایی ارتش سوریه را هدف قرار دادند.

هدف این گروه‌های مسلح از این حمله فعال کردن مجدد جبهه حلب با هدف دست یافتن به مناطق امن این شهر و استان و جبران کردن یا به عبارت بهتر سرپوش نهادن بر شکست‌های اخیر گروه‌های مسلح در جنوب سوریه است.

در این راستا گزارش شده، گروه‌های تروریستی حمله گسترده و سختی را علیه مناطق غربی حلب و به طور مشخص کوی «الزهراء» از سه محور انجام دادند و از انواع سلاح‌ها از جمله سلاح‌های سنگین و توپ و خمپاره استفاده کردند که در مناطق مسکونی الزهراء و العزیزیه اصابت کرد و منجر به زخمی شدن چند شهروند سوری شد.

در این حمله همچنین گروه‌های مسلح کاخ دادگستری حلب را تصرف کرده و روی دیوارهای آن نوشتند: «در پاسخ به سقوط یبرود».

گروه‌های تروریستی روز گذشته نیز از طریق تونل‌هایی که کاخ دادگستری حلب حفر کرده بودند و بمبگذاری، آن را منفجر و بخش قابل توجهی از آن را تخریب کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *